Nieuwe schoenen

12 Dec

Dat ik een schoenen tik heb, hoef ik niet meer te vertellen.. Dat ik veel schoenen heb, weten jullie ook wel.. Dat ik dus best vaak schoenen koop zal ook geen verrassing zijn.. Zo kocht ik laatst weer 2 paar schoenen..

Eerst kocht ik deze stoere boots.. Lekker lomp en lekker ala Juudith..

 

Ik hou van deze schoenen! De kleur past over al bij, en ze zijn lekker warm.. Verder zijn ze best lomp, maar dat past wel bij mij..

Detail shot van t riempie aan de zeikant..

Zei aanzicht

En toen kocht ik een paar pumps.. Eigenlijk draag ik bijna noooit pumps.. * Lees 1 keer per jaar.. *

I know, de kleur is nogal blauw..! Maar ze zijn zooooo moooi! hihi!!

Het merk; Novocento.. Van dit merk heb ik een ander paar pump.. En deze zitte eigenlijk best fijn.. * helemaal voor iemand die nooit op hakken loopt *

Zei aanzicht.. De hak is best hoog.. Plus punt van de schoenen, niet zo’n lelijke hak kleur.. Heel fijn

En een voor aanzicht..

De prijs van deze schoenen? De boots weet ik eigenlijk niet zo goed meer.. Ik kocht ze tijdens een speciale koopavond, waar het 2e artikel een euro was.. Maar volgens mij waren ze € 25. De pumps waren € 20,- En beide komen van de Scapino..

Wat vinden jullie van deze schoenen?

Liefs!

4 Reacties to “Nieuwe schoenen”

  1. jessy 12 december 2011 bij 13:48 #

    super leuke schoenen!

  2. mylifenbeauty 12 december 2011 bij 18:40 #

    alleij super leuk!!! zeker die laarse i lovee it😀

  3. beautyforgirls 13 december 2011 bij 11:06 #

    Die pumps zijn zo gaaf, heel erg leuk.
    Liefs, xxx

  4. Laralaurenthia 18 december 2011 bij 21:31 #

    Die boots zijn echt stoer!

Geef een reactie

