Nu ook contactpagina op watevahdude & wat kleine weizigingen

9 Dec

Jaa hoor watevahdude heeft vanaf vandaag ook een contact pagina.. Hier kun je een contact formulier invullen met je vragen, opmerking, tips enzovoorts.. Wanneer je dit ingevuld hebt, neem ik zo snel mogelijk contact met je op! klik hierr om naar de contact pagina te gaan of klik boven in het menu op contact =D

Verder heb ik wat weizigingen gedaan in de categorieën en heb ik al mijn artikelen van taggs voorzien.. De meeste hadden dit al, maar ik ga het iets uitgebreider doen, om het zoeken wat makkelijker te maken.. Ook heb ik de memyselfandI pagina verandert en word het menu iets aangepast..

Liefs

Eén reactie to “Nu ook contactpagina op watevahdude & wat kleine weizigingen”

  1. beautyforgirls 10 december 2011 bij 13:10 #

    Je bent bezig geweest, een contact pagina is wel handig. Wat leuk dat je alle artikelen van tags heb voorzien, dat is heel handig.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

