Bestelling bij Zalando

9 Dec

Wie kent het nou niet; Zalando Ben je niet bekend met de site, dan ken je de reclames wel! Ik zelf had nog nooit moeite genomen om de webshop te bezoeken.. Maar laatst moest het er toch maar eens van komen..  Afgelopen donderdag is mijn bestelling de deur uit gegaan..

Ik bestelde 2 dingetjes.. Een armbandje van O’neil

en een horloge van Nixon..

Het armbandje wou ik al een aardig poosje hebben, maar kon hem nergens vinden.. Dus dat kwam mooi uit! Het horloge vond ik ook zo tof, dat die gewoon in mijn winkel mandje moest! Verder hou ik wel van horloges en heb ik er ook eigenlijk altijd wel 1 om.. Waarom roze? Ik vind het wel vet eigenlijk..! Hoop dat de kleur een beetje overeen komt met hoe die in het echt is!

Dan nog even over de site zelf.. Eigenlijk best een handig site, je kan zoeken op merk zoals O’neil of Replay maar bijvoorbeeld ook op soort zoals laarzen of tassen.. Dit vind ik zelf best wel handig.. Verder kun je nog op kleur en prijs zoeken.. Super handig… Verder hebben ze echt super veel.. Veel merken, en heeeel veeel spullen!

Dan het betalen.. Je kan kiezen hoe je wilt betalen.. Per accepgiro, ideal of PayPal.. Ik betaal zelf altijd het liefst via Ideal.. Ik vergeet een accepgiro vaak en denk dat kan morgen ook nog wel.. Wanneer je betaald hebt/bestelling geplaatst hebt, krijg je een mailtje met de bevestiging van de bestelling.. Vind ik altijd wel net zo fijn!!

Dus nu kan het wachten beginnen.. Heb het gister besteld en kreeg vanochtend al een mailtje met dat het verstuurd word en dat dit ongeveer 2 – 3 dagen duurt (de zondag en maandag niet meegeteld) Dus ik ben erg benieuwd wanneer het er is!!

Hebben jullie wel eens wat besteld bij Zalando en hoe is jullie dit bevallen?

Liefs!

Dit artikel is tot stand gekomen, met een samenwerking van Zalando.. Mijn mening is hierdoor niet beinvloed..

5 Reacties to “Bestelling bij Zalando”

  1. deijsprinses 9 december 2011 bij 13:11 #

    Ik ben wel een grote fan van webshops, behalve als het op kleren aankomt. Je kan die moeilijk online passen en dat vind ik te “gevaarlijk”.
    Webshops zijn zo makkelijk en alles komt mooi aan huis toe. Wat wil je nog meer? Zeker als het slecht weer is!

    Dat horloge zit er heel mooi uit! Ik ga het snel ook eens bekijken.

  2. charile 9 december 2011 bij 16:11 #

    leuke bestelling!

  3. marleen 9 december 2011 bij 16:43 #

    Superleuk! dat horloge is echt geweldig!!

  4. petra 11 december 2011 bij 15:34 #

    Het uurwerk is supermooi! Leuke kleur!
    Ik bestelde er onlangs ook, mijn pakje is onderweg🙂

  5. dominique michon 12 december 2011 bij 12:27 #

    Heel leuk artikel:)!

Geef een reactie

