What to do; 2 weken vakantie!

8 Dec

Jaa het is zoveer! December is begonnen! Wat voor velen betekend, sinterklaas vieren, kerstvakantie, kerstvieren, en vooral veel leuke dingen doen!! Nou heb ik de laatste jaren geen kerstvakantie meer gehad! Tja drukste periode in een bloemen winkel is de decembermaand.. Maar nu ik in de schoenen zit, mag ik gewoon vakantie vieren! Zo heb ik dus ook lekker 2 weken vakantie, rond kerst en oud en nieuw!! Altijd leuk!!

Maaaar wat te doen in mijn vakantie? Vriendlief moet gewoon werken en meeste vrienden ook gewoon! Helaaaas!

Dus wat ga ik doenn? Ik sta tussen kerst en oud en nieuw 3 dagen op een expositie met al mijn vele badeendjes! Altijd leuk =D Verder doe ik bij ons in de kerk mee met een musical die we 3 keer gaan opvoeren op kerstavond!! super gezellie!

Piccs zijn van weheartit.com

En dan hou ik nog ongeveer een week over om wat anders te doen =D

Dus iemand tips om de vakantie door te komen ? haha!

Liefs!

4 Reacties to “What to do; 2 weken vakantie!”

  1. beautyforgirls 8 december 2011 bij 10:46 #

    Ik kijk heel veel films.
    Liefs, xxx

  2. petra 8 december 2011 bij 20:43 #

    Ik heb een weekje vakantie, maar altijd zo druk, familiebezoekjes, cadeautjes gaan uitzoeken…
    Maar verder zou ik dolgraag eens tijd willen maken om films te kijken, fotoalbums te maken, …

  3. Sweetbeautylife 9 december 2011 bij 12:08 #

    Ik vind de maand December altijd een hele leuke maand!
    De feestdagen, de extra koopzondagen hihi!, en vooral lekker eten met kerst.
    Dit jaar vier ik ook nog eens mijn b-day (1jan) onder de eifeltoren dus ik ken geen betere afsluiter van het jaar! Op naar 2012!

  4. sofie 9 december 2011 bij 12:38 #

    klinkt erg leuk, veel plezier! ik ga vooral veel lezen in de vakantie denk ik🙂 ♥

Geef een reactie

