Hema gezichts scrub en masker

28 Nov

Al een aantal keren heb ik deze producten opnieuw gekocht en daarom vond ik het wel tijd voor een review! Heerlijk om deze producten te gebruiken, en helemaal nu het koude weer er weer aankomt!

Aller eerst de scrub.. Wie kent hem nog niet.. Het doorschijnende tubetje met t roze kleurtje erin..

De verpakking vind ik best okay, je kunt zien wat er in zit, en hoeveel je nog overhebt.. Vind ik altijd wel netzo fijn.. Verder vind ik de verpakking wat aan de simpele kant.. De vorm is wel handig, makkelijk in de hand en niet te groot.. Ook het systeem dom er afdraaien en knijpen maar vind ik wel handig.. Ik vind pompsystemen heeeeel irritant.. haha!

Ook staat er duidelijk op wat er in de tube zit.. Dus een scrubcreme.. In de kleine lettertjes staat ook nog even dat het voor alle huidtypes is, ook wel handig om te weten! Wat ik nog wel even mis op de voorkant is dat het een gezichtsmasker is..

Dan op naar het masker..

De zelfde vorm van verpakking, alleen is deze niet doorzichtig.. Helaas pindakaas, maar ik denk dat ik er wel mee kan leven! Haha.. Verder staat er weer deuilijk op wat het is en voor welke huidtypes het is..

Enn dan op naar hoe het er op de huid uitziet..

De beide aangebracht op m’n hand.. Links het masker, rechts de scrub.. De kleuren zijn niet helemaal het zelfde.. Het masker is gewoon wit en de scrub meer roze achtig met roze korreltjes erin..

Dan uitgesmeerd en wel.. Wanneer je het masker uitsmeerd hou je een klein wit laagje over maar niet een laag laag zoals bij een masker.. Ik vind het wel fijn.. Ook smeert het fijn uit en word het niet hard.. Ik laat het meestal zo’n 5 minuten zitten en spoel het er dan af.. Werkt erg fijn..

De schrub smeerd ook fijn uit ook handig! Zo kan je het lekker in masseren.. Verder zitten er genoeg scrub deeltjes is, en kan je veel over je gezicht heen smeren.. *juist leuk woord* De scrub masseer ik altijd lekker in, en laat het dan even zitten, was m’n haar en masseer het daarna nog even snel.. En klaar afspoelen maar..

Ik vind het echt super fijne producten en helemaal voor de prijs die je er voor neerlegt..!! Nog geen € 5,-

Wat vinden jullie van deze producten en gebruiken jullie ze zelf ook?

Liefs!

Geef een reactie

