Review; Essence extra long lasting eyelinerpen

25 Nov

Eigenlijk ben ik helemaal geen eyeliner fan.. Een gebruik ik vaak gewone oogschaduw als eyeliner.. Deze eyeliner pen moest ik toch even uitproberen.. Want voor af en toe heeft zo’n mooi zwart streepje wel wat.. Dus ik kocht deze eyeliner en ging er eens mee aan het proberen.. Nou moet ik zeggen, ik ben niet zo’n held in eyeliner aanbrengen, maar oefening baard kunst, dus misschien dat er nog hoop is.. ghehe

En zo ziet die er dan uit.. Een beetje een standaard zwarte pen met een zilveren opdruk.. Simpel, maar ach.. Dopje is er makkelijk op en af te halen maar sluit wel goed!

Dan even een close up.. De tekst.. Duidelijk en kort.. Zo weten we precies welke we moeten grijpen in onze stash..

Helaas ben ik zo slim geweest om niet een foto te maken van de pen zelf.. Maar het resultaat heb ik natuurlijk wel vast gelegt.. Niet op mijn ogen, dat wil ik jullie nog niet aan doen! Maar gewoon op mijn hand.. Mooi zwart streepje dat niet te dik is van zichzelf! Super handig! Ook maak die zijn extra long lasting wel waar.. Blijf de hele dag zitten zonder dat het uitloopt of vervaagd.. Naar mijn idee perfect!

Wat vinden jullie van deze eyeliner?

Liefs

3 Reacties to “Review; Essence extra long lasting eyelinerpen”

  1. sofie 25 november 2011 bij 16:14 #

    klinkt erg goed! ik heb een eyeliner van 2B die ik erg goed vind, als vind ik die van Gosh ook geweldig😉 eerlijk gezegd gebruik ik wel zelden tot nooit eyeliner, ik ben niet zo’n make-upmens🙂 ♥

  2. beautyforgirls 25 november 2011 bij 22:59 #

    De swatch ziet er goed uit, lijkt mij een fijne eyeliner.
    Liefs, xxx

  3. Nathalie 28 november 2011 bij 15:24 #

    Leuke review! Het lijkt mij wel wat. x

Geef een reactie

