Movie; Ik heb um dan ook gezien De Smurfenn!

24 Nov

Ooooh wat wou ik deze film graag zien.. Dan zul je nu denken, waarom heb je hem dan nu pas gezien.. Nouu het zit zoo, ik heb zooo’n hekel aan de bios.. Ik heb altijd een te groot iemand voor me zitten, heb te weinig beenruimte, en word helemaal gek van die popcorn kauwers… Vandaar dat ik ook al zo ongeveer 5 jaar niet meer na de bios ben geweest en vermijd ik elk contact met dat gebouw.. ghehe.. Zoo komt het dus ook dat ik de smurfen nog niet gezien had..

Maar van de week was het zover.. Samen met vriendlief heb ik de smurfen gekeken, en wat een ge-wel-di-ge film zegg! Heeerlijk!! En gewoon van het begin tot het eind!! Helemaal fijn! Geweldig hoe ze het allemaal gemaakt hebben, en hoe ze het wel de smurfen gehouden hebben.. De zelfde karakters als vroeger.. Heerlijk! Helemaal geweldig hoe Gargamel is! Ik hou ervan!

Verder ga ik er niet veel over vertellen.. Dus als je hem nog niet gezien hebt, zeker gaan kijken!! Heb je hem al wel gezien? Wat vond je er van?

Liefs!

2 Reacties to “Movie; Ik heb um dan ook gezien De Smurfenn!”

  1. beautyforgirls 24 november 2011 bij 18:03 #

    Die film heb ik ook gezien. Leuke film.
    Liefs xxx

  2. petra 25 november 2011 bij 21:04 #

    Ik vond hem super super leuk!!!😀

Geef een reactie

