Iphone hoesjes van de kruidvat

19 Nov

Afgelopen week had de kruidvat Iphone hoesjes te koop.. Aangezien ik sinds kort ook een Iphone heb, kon ik het niet even laten om te gaan kijken.. En zo stapte ik de winkel weer uit met 2 hoesjes! Voor € 1,99 per stuk kun je die hoesjes natuurlijk niet laten liggen..

Dus aanschouw mijn 2 nieuwe hoesjes;

Een zwart hoesje met een of ander rilief.. Lekker simpel..

En eentje met een panterprintje.. Met de kleuren paars zwart en wit.. Ik vind hem tof.. En helemaal voor het bedrag!

De andere hoesjes waren helaas niet echt denderend en een beetje kitch!

Wat vinden jullie van deze hoesjes?

Liefs!

7 Reacties to “Iphone hoesjes van de kruidvat”

  1. sofie 19 november 2011 bij 11:26 #

    die met dat panterprintje is mooi! leuke tip😉 ♥

  2. jessy 19 november 2011 bij 15:39 #

    super leuk zo hoesje! ik wil ook graag een iphone!

  3. Angelique 19 november 2011 bij 19:10 #

    Leuk die tweede!

  4. petra 20 november 2011 bij 00:11 #

    Oh de laatste is leuk!!! En zo een koopje, ik wil ook een iphone😉

  5. Marieke 20 november 2011 bij 10:22 #

    Wat goedkoop! Vooral die onderste vind ik leuk😀

  6. Jantje 24 november 2011 bij 22:33 #

    Leuk die hoesjes! Moet ook maar even gaan kijken ook al heb ik een iphone3g

  7. Sabine 25 november 2011 bij 11:28 #

    Die met panterprint vind ik geeeeniaal!

Geef een reactie

