Mijn supervette horloge!

15 Nov

Ik heb hem al een poosje, maar toch wil ik jullie mijn super vette horloge even showen.. Ik heb deze gekregen van mijn papsie en moemsie voor mijn verjaardag en ik ben er zoooo blij mee.. Een horloge ala Juudith styl.. Niet iets wat iedereen heeft!

 

Het is een horloge van The One.. Hiervoor een nog onbekend merk voor mij, maar ze hebben zulke gave horloge’s! Alle horloge’s zijn niet standaard en lezen allemaal een beetje apart.. Je moet ze even doorkrijgen.. Zo draaien bij mij de uren, de minuten en zit er een seconden wijzer op.. Enn op de kleurtjes ben ik echt verliefd! Ik hou ervan!!

Wat vinden jullie van mijn horloge?

Liefs!

3 Reacties to “Mijn supervette horloge!”

  1. beautyforgirls 16 november 2011 bij 12:37 #

    Die is zo gaaf!
    Liefs, xxx

  2. petra 16 november 2011 bij 13:12 #

    Wow, mooie kleuren, en idd uniek!

  3. glasmetwater 16 november 2011 bij 13:48 #

    Echt heel speciaal! Heel leuke kleuren, en een geweldig model.

Geef een reactie

