Catrice Longlasting Eyeshadow

14 Nov

Ander halve week geleden kon ik het niet laten om bij de kruidvat even bij de make up te kijke.. Hier zag ik de Catrice Longlasting Eye shadow staan en deze moest ik natuurlijk even uitproberen!

Ik kocht hem in de kleur 010 Pearly Houbor..

De verpakking is erg handig.. Een draaidop op een mooi klein potje! Doorzichtig potje met een zwarte dop.. Met op de bovenkant wat tekst!

Het potje zit mooi vol en met een kwast kun je er makkelijk bij! Een mooie grote opening, wat ik zelf altijd wel handig vind!

De kleur is zilver/grijs achtig! ik vind het een erg mooi kleurtje! Niet te donker, maar wel aanwezig!

En dan de swatsh! Deze heb ik gemaakt met een klein kwastje, een aangebracht zonder oogschaduw basis. Mooi duidelijk is die!

Ik gebruik heb zelf vaak voor een streepje boven m’n oog.. Deze breng ik dan zonder oogschaduwbasis aan en blijft de hele dag mooi zitten zonder dat het op mijn ooglid afgeeft! Heel fijn!

Ik vind dit een erg fijn product.. De prijs weet ik niet meer, aangezien ik hem in een actie gekoch heb.. Verder zijn er nog 3 kleuren van deze longlasting eyeshadow.. Dit zijn volgens mij ook grijs tinten!

Hebben jullie deze longlasting eyeshadow al eens geprobeerd en wat vinden jullie ervan?

Liefs

4 Reacties to “Catrice Longlasting Eyeshadow”

  1. jessy 14 november 2011 bij 11:49 #

    ik heb deze gezien en had hem bijna meegenomen! de kleur vind ik erg mooi

  2. beautyforgirls 14 november 2011 bij 12:19 #

    Hij ziet er wel heel mooi uit.
    Liefs, xxx

  3. pretty beauty land 14 november 2011 bij 14:32 #

    het ziet er erg goed uit!

  4. Kim 14 november 2011 bij 18:27 #

    ziet er leuk uit !

Geef een reactie

