Shoplog 11 november

11 Nov

Gister ben ik even de stad in geweest.. Vriendlief was donderdag al even geweest, en nieuwe Vans bij de Sneakers gespot.. Als wij in de stad zijn gaan we altijd bij de Sneakers langs! Relaxte man die er staat en altijd leuke schoenen! Zo ging ik vandaag natuurlijk even kijken en kwam ik met onzettende gave schoenen terug! Verder ging ik nog even langs de H&M en de Action..

Aanschouw mijn aankoopjes;

Aller eerst mijn nieuwe favo schoenen! Dat ik een schoenen verslaving heb, is inmiddels wel bekend. Dat ik al genoeg Vans heb is ook wel bekend.. Maar deze beauty’s kon ik natuurlijk niet laten staan! Prijs € 64,95

Bij de Action kocht 2 rokjes.. Allebei 4 euro nog wat per stuk..

Gestreept shirt van de H&M.. Ik vind die kleurtjes zo leuk!!

Zo’n shirt wou ik al zooo lang.. En eindelijk heb ik er 1..

Of eigenlijk 2.. Hihi! Er was er ook 1 met rode mouwen en een de rest wit.. maar op 1 of andere manier staat rood met wit mij niet zo.. Ookal is mijn werkpolo ook rood.. ghehe!

De laatste 3 shirt zijn van de H&M en waren alle 3 € 9,95.. Niet duur vind ik! De mouwen zijn alle 3 driekwart.. Lekker met een vessie er over dus!

Hebben jullie nog wat tofs geshopt de laatste dagen en wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs!!

Eén reactie to “Shoplog 11 november”

  1. beautyforgirls 12 november 2011 bij 20:09 #

    Wat een leuke schoenen.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

