Mijn uhm al niet zo nieuwe camera…

11 Nov

Al een hele poos wou ik wat schrijven over mijn ubervette camera.. Inmiddels heb ik hem al bijna weer een half jaar.. Ghehe.. Dus hier dan eindelijk het artikel! Heel lang heb ik lopen duppen wat voor een camera ik wou.. Ik wou wel een goede aangezien ik de fotovakschool ging doen. Verder wou ik ook eentje waar wel veel mogelijk heden mee waren.. Zo kwam ik bij mijn oude werkgever.. Ik heb heel even in de fotozaak bij mij op het dorp gewerkt als invaller en hij raadde mij zowiezo een Canon aan.. Probleem 1 was dus opgelost.. Naar wat duppen vertelde hij dat de Canon EOS 600D bijna uitkwam.. En dit natuurlijk een super toffe zou zijn.. Nieuwste versie en verbeteringen in opzichte van de net iets oudere Canons.. De prijs werd voor mij nog een beetje uitgepuzzeld aangezien ik nog wat niet uitbetaalde uren bij hem had staan..

Dus aanschouw mijn schatje; de Canon EOS 600D

De foto is al wat ouder, maar ik kon natuurlijk geen foto plaatsen van internet!

Verder heb ik er nu 2 lensen bij. Een standaart lens van 18 – 55 mm en een 55 tot 250 mm lens! Voor mij nu eerst goed! Al ben ik verliefd op de foto’s die zijn gemaakt met een fisheye lens! Helaas zijn die rete duur.. De standaard lens gebruik ik tot nu toe het meest! Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd weinig foto’s maak.. Best sonde!

Verder wil ik nu nog een flitser hebben.. Ik weet alleen nog niet als dit een studioflitser word of een “normale” flitser.. Dit omdat ik ook portret foto’s wil gaan maken..

Dus als iemand nog tips en tricks heeft over een lens, let me know!

Liefs!

5 Reacties to “Mijn uhm al niet zo nieuwe camera…”

  1. petra 11 november 2011 bij 17:14 #

    Waauw, super!! Ik wil ook wel eens zo een professioneel toestel hoor!

  2. beautyforgirls 11 november 2011 bij 17:46 #

    Wat een mooie camera.
    Liefs, xxx

  3. Angelique 12 november 2011 bij 19:09 #

    Wauw, gaaaf!

  4. Judith 15 november 2011 bij 18:18 #

    Die camera is echt vet!🙂

  5. Peggy Timmermans Visagie 16 november 2011 bij 10:41 #

    Wat een super camera! Ik zou zeggen, shoot erop los, experimenteer en dan komt je zeker te weten hoe en wat met de lens!

Geef een reactie

