M’n nieuwe fiets!

9 Nov

Sinds ik mijn liefe vriendje heb ben ik er veel bij hem te vinden.. *lees eigenlijk altijd* thuis ben ik niet meer.. Want vriendlief woont op zich zelf! ideaal! Aangezien vriendlief in de stad woont, is het wel handig dat ik ook een fiets heb.. Want vriendlief heeft niet echt een fiets waar je bij achter op komt.. Meneer heeft een lowrider! Nou had vriendlief een mooie ketchup fiets *staat te koop, dus intresse let me know ;] ghihi * maar dat vond ik natuurlijk niet genoeg! Na een poos struinen op internet kwamen wij bij deze beauty uit.. Niet de kleur die ik graag wou *roze met wit* maar ik was opslag verliefd! Die fiets moest van mij worden! En zo gezegt zo gedaan!

Aanschouw mijn nieuwe fiets!

Er zat een niet zo’n tof stuur op, dus die heb ik vervangen voor de gene die je op de foto ziet! Ik ben er zoooo blij mee! Fiets ontzettend fijn. Mindere feit is dat er geen versnellingen opzitten en ik even moet wennen met de bocht door gaan.. Als k blijf trappen raakt m’n trapper de grond! ghehe! Ik kan nu stylish door de stad haha!

Liefs!

5 Reacties to “M’n nieuwe fiets!”

  1. dominiquemichond 9 november 2011 bij 16:37 #

    Leuke blog heb je zeg!! Ik mis alleen een contact pagina.. zodat je lezers en anderen je een mailtje kunnen sturen..

    • Juudith/Watevahdude 9 november 2011 bij 16:51 #

      Wou je contact met mij opnemen dan?
      Anders moet je even een berichtje bij memyseldandI achterlaten..

  2. Judith 9 november 2011 bij 16:49 #

    Oh wat een grappige fiets🙂

  3. beautyforgirls 9 november 2011 bij 22:40 #

    Hahaha, wat leuk!
    Je bent hier dan wel een prof in.
    Liefs, xxx

  4. Gabriella 11 november 2011 bij 16:41 #

    Wat een leuke fiets!

Geef een reactie

