Het is een Schande

27 Sep

Ja het is een schande.. Al meer als 2 maand ben ik niet online te vinden geweest!! Het is toch erg!! geen excuses voor mij, maar ik had gewoon andere dingen aan m’n hooft.. Zo ben ik eerst op vakantie geweest.. Dit pakte iets anders uit en ben maar 4 dagen weggeweest.. Op de bruiloft van vrienden van mij ben ik aan de praat geraakt met een jongen en sindsdien zijn we niet meer bij elkaar weg te slaan! Daarom ben ik eerder *lees; veel eerder* naar huis gekomen van vakantie en ben ik daarna eigenlijk niet meer online geweest! Het is toch ernstig! Ik heb dus eindelijk mijn mister X gevonden en ben echt super blij met hem! Gister waren we 2 maand samen! Helemaal leuk!

Verder ben ik erg druk met werken en werk ik best wat uren buiten mijn contract om.. Daarnaast zijn alle dagelijkse dingen weer begonnen..

Maar eigenlijk wil ik wel weer gaan bloggen en jullie blogs gaan volgen! Dus peeps ga me allemaal pushen om online te blijve komen enn berichte te gaan posten!

Dus verwacht mij maar weer terug alleen wel in een mindere mate dan eerst!

Xox Juudith

2 Reacties to “Het is een Schande”

  1. Priscilla 28 september 2011 bij 11:42 #

    Oeh wat leuk dat je je mister X hebt gevonden!!!😀

  2. beautyforgirls 28 september 2011 bij 17:31 #

    Hihi, mister X, wat leuk!
    Welkom terug.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

