Personal; Gemaakt bruidswerk

18 Jul

Dat ik de laatste dagen afwezig was, was wel te merken! Maar ik was echt super druk voor vrienden van mij.. Deze gingen afgelopen vrijdag trouwen en ik had de eer om hun bloemwerk te maken! Nou is het meeste bruidswerk met een paar uur klaar. Deze niet!! Ze hadden echt wat super tofs uitgezocht, er zat alleen wat meer werk in dan gedacht!

Ik heb voor hun gemaakt een bruidboeket, een auto versiering en een corsage voor de bruidegom! Ik ben echt super trots op het resultaat en ga dit natuurlijk even aan jullie laten zien =D

Dus aanschouw mijn eerste echte eigen gemaakte bruidswerk!

 

Allereerst het bruidsboeket! Mijn grote trotst! Deze viel qua werk best mee.. Donderdag middag heb ik de groene bloempetjes in het “hart” gestoken en daarna de ringetjes erom gedaan.. S avonds heb ik met de hulp van m’n moeder alle bloemetjes er op gedaan!

Het auto stuk! Deze vind ik zoo tof! En hij paste zooo goed bij de auto!! Echt heel gaaf! Met dit stuk ben ik echt super lang bezig geweest.. maandag van 2 tot 6 dinsdag van 2 tot 6 woensdag van 2 tot 6 *ongeveer he* donderdag avond heb ik de bloemen en het blad bevestigd en tadaa!! Was een werk zegg!! Het materiaal zat op een rol, dus ik moest elke keer stukje afknippen, rond buigen, draadje er om heen doen en aan een andere vast maken.. Daarbij oplettende dat alle draadeinden aan de onderkant zaten, maar ook goed plat en afgeknipt waren, zodat er geen krassen op de auto kwamen!

 

En dan de Corsage.. Het is niet een heel duidelijke foto, maar het idee is zichtbaar.. Deze stond zo gaaf! paste precies bij het bruidsboeket en was niet te lomp! perfect dus!

Ik was echt super blij met het resultaat en het bruidspaar was er ook super blij mee!

Verder ga ik nu nog even melden dat ik dinsdag op vakantie ga! yesh i know iets later dan gepland, maar der kwam wat leuks tussen..

Xox

9 Reacties to “Personal; Gemaakt bruidswerk”

  1. Maccia 18 juli 2011 bij 08:48 #

    Wow, vooral dat ‘ding’ dat je voor op de auto hebt gemaakt is erg mooi geworden. Ik kan mij voorstellen dat je er lang mee bezig bent geweest.

  2. beautyforgirls 18 juli 2011 bij 13:00 #

    Ik wens jouw alvast een hele fijne vakantie. Geniet ervan.
    Liefs, xxx

  3. Myrthe 18 juli 2011 bij 13:54 #

    Dat ziet er mooi uit! De corsage zie ik niet (misschien is de foto weggevallen?) maar de rest ziet er erg mooi uit. Ik kan wel begrijpen dat je daar lang mee bezig bent geweest :D!

  4. ellash 18 juli 2011 bij 14:30 #

    wow je bent hier echt heel goed in joh!🙂

  5. Desiree 22 juli 2011 bij 22:52 #

    Vooral dat boeket is prachtig!

  6. Gabriella 27 juli 2011 bij 15:56 #

    Wat mooi gemaakt!

  7. Pretty Beauty Land 3 augustus 2011 bij 11:28 #

    prachtig gedaan! Wauw mijn complimenten!

  8. Sacha 6 augustus 2011 bij 23:52 #

    Het stuk voor op de auto vind ik echt heel mooi :)Het stuk op de auto vind ik echt mooi

  9. Angelique 19 augustus 2011 bij 17:26 #

    Wauw mooi zeg!

Geef een reactie

