Sleek Pout Polish – Perfect Plum

14 Jul

Jaa hoor, hier dan eindelijk de laatste review van mijn boozyshop bestelling.. De Sleek Pout Polish.. Op allerlei blogs zag ik al reviews hiervan.. En dus vond ik het maar eens tijd om er ook 1 te bestellen.. Ik bestelde Perfect Plum.. En wat donkerdere kleur.. *helaas niet echt een kleur voor mij*

Állereerst de verpakking! Ik vind hem er mooi uit zien! niet te groot en niet te klein! De letters op de bovenkant tof! lekkerduidelijk! Ook vind ik het wel fijn dat je de kleur nog wat door de onderkant kan heen zien! Als je er meer hebt, kun je zo zien welke je pakt!

Tadaaa de kleur!! Ik vind het een mooie kleur.. Helaas vind ik hem zelf iets te opvallend, maar dat doet er even niet toe!

De grootte van het pottie.. Niet super groot dus, maar wel wat aan de grotere kant.. Of dat vind ik..

Een swatch aangebracht op mijn hand.. Best een duidelijke kleur zoals je kunt zien..

En den kleur op mijn lippen.. Nu ik dit schrijf denk ik; ik had beter ook even een foto kunnen maken van mijn “naakte” lippen! Maar ja..

Ik vind de kleur echt super mooi! Blijft best lang zitten, en is niet super plakkerig! Ik moet er zelf alleen nog wel even aan de kleur wennen, maar dat komt vast nog!

De prijs van deze Pout Polish is € 6,50! Vind ik niet heel erg duur! Helaas zijn ze alleen maar online verkrijgbaar!

Wat vinden jullie van deze Pout Polish? En heeft iemand er een andere variant van en wat vind je van die?

Xox

8 Reacties to “Sleek Pout Polish – Perfect Plum”

  1. Maccia 14 juli 2011 bij 11:57 #

    Ik vind het een hele mooie kleur, staat je goed!

  2. beautyforgirls 14 juli 2011 bij 18:00 #

    Wauw, wat een mooi kleurtje. Hij staat je heel goed.
    Liefs, xxx

  3. sofie 15 juli 2011 bij 11:14 #

    wow, prachtige kleur! ♥

  4. faithfuldreams 16 juli 2011 bij 13:25 #

    Natuurlijk wil ik een revieuw schrijven over die oogschaduws! Hij komt morgen online! x

  5. petra 16 juli 2011 bij 17:46 #

    Best een mooi kleurtje hoor!!
    Maar ik kies voor mezelf ook meestal voor heel lichte tinten!

  6. Sacha 6 augustus 2011 bij 23:49 #

    Mooi kleurtje🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Sleek Pout Polish – 842 Powder Pink « Watevahdude's Blog - 4 februari 2013

    […] Pout Polish van Sleek! Ik heb al een andere *perfect plum* in mijn stash zitten en die beviel mij wel! Dus daarom tijd voor eentje […]

Geef een reactie

