Sleek I Divine Monaco palette

11 Jul

Bij dit palette heeft het ook even geduurt maar hier een welverdiende review! Ik ben echt super blij met dit palette en gebruik um best vaak!

 

Allereerst de verpakking! Het doosje vind ik echt super tof!! Maar net zo als alle andere verpakkingen verdwijnt deze vaak redelijk snel in de prullebak..

Het doossie zelf is net zoals bij het badgirl pallette zwart met wat tekst erop.. Hier staat gelukkig wel op de bovenkant om welk I divine palette het gaat!! Wel net zo handig!

De kleuren in dit palette zijn echt prachtig! Nadat ik het palette voor het eest opende wat ik verkocht!! Ik hou van deze kleuren!

Heerlijk al die felle kleurtjes!! Er zitten zowel matte als kleuren met shimmer in! En voor het eerst zit er geen zwarte bij! *die zit zo ongeveer in elk palette*

En dan het pigment!! Zoals bij alle sleek paletten is dit super!

De houdtbaarheid is ook goed.. Wanneer ik er een oogschaduwbasis onder heb blijft het de hele dag zitten!

De prijs en verkrijgbaarheid is het zelfde als bij het badgirl palette! Dus alleen op internet verkrijgbaar en dus ook € 7,95.. Dit palette is wel een limited editon dus blijft niet altijd verkrijgbaar!

Verder nog even een tip.. Ik kreeg de vraag als ik de foto’s ook wat groter wou plaatsen! Wanneer je op het plaatje klikt krijg je hem groter te zien

Wat vinden jullie van dit palette?

Xox

8 Reacties to “Sleek I Divine Monaco palette”

  1. Kelly 11 juli 2011 bij 21:59 #

    Ik heb dit palette ook en ik vind hem echt fantastisch!

  2. Myrthe 12 juli 2011 bij 09:58 #

    Wat een mooi palette! Ik ga binnenkort ook maar een palette van Sleek bestellen, want de pigment is zo mooi!❤

  3. sofie 12 juli 2011 bij 16:05 #

    prachtige kleuren allemaal! ♥

  4. Gabriella 12 juli 2011 bij 18:22 #

    Erg mooie kleuren zitten er in dit palette🙂

  5. Eline 13 juli 2011 bij 14:19 #

    Ziet er mooi uit!

  6. petra 13 juli 2011 bij 20:16 #

    Oh, leuke kleurtjes!!
    Ik heb storm (meer de basistinten) en ik gebruik hem elke dag🙂

  7. Laralaurenthia 14 juli 2011 bij 16:14 #

    Ik heb hem toevallig vandaag besteld. Twijfel alleen of ik hem voor een winactie doe of om zelf te houden.

  8. Quinty 5 november 2011 bij 15:33 #

    Ik wil dit palette echt zo graag hebben

Geef een reactie

