Sleek I Divine Bad Girl Palette

10 Jul

Al een poossie geleden deed ik een kleine bestelling by Boozyshop.. Gelukkig had ik van dit palette al foto’s gemaakt maar nog niets mee gedaan.. Tot vandaag! Ik kocht dit palette samen met een NYX Jumbo pencil een Eyedust van Sleek en nog een I divine palette..

Nu heb ik eventjes tijd gemaakt voor een mooi verhaaltje met wat piccs!

De verpakking.. Een kartonnen doosje met de tekst erop.. Ik vind het tof!! Al beland bij mij de verpakking vrijsnel in de prullebak..

Het doossie zelf! Ik vind dit echt mooie verpakkingen.. Jammer vind ik alleen wel, dat je aan de bovenkant niet kunt zien welk palette het is.. Dit staat wel op de onderkant.. Ik heb 4 pallettes en pak telkens de verkeerde en maak ik ze omstebeurt open.. Verder vind ik hem super strak!

De kleurtjes! Ik hou ervann! Heerlijk die donkere kleurenn!!

De lichte kleuren zijn ook super handig.. En van grijs kan ik noooit genoeg hebben!

En dan het pigment.. Helemaal super.. Zoals alle palettes van sleek! Met dit palette ben ik zooo blij! En ga k vast nog veel mee spelen!

En dan nog even een foto van mijn debiele houding.. Ik had de kleuren een beetje scheef op m’n arm gedaan en moest dus een beetje een rare houding aannemen om er een fatsoenlijke foto van te make *silly me*

Verder de prijs en verkrijgbaarheid *ookal weet iedereen dat zo ongeveer wel* De prijs is helemaal tof € 7,95 by Boozyshop! En dat voor 12 prachtige kleuren.. Helaas zijn de palettes alleen online te koop *wat misschien ook maar goed is, een sleek winkel is niet goed voor mijn portomonee..*

Wat vinden jullie van dit palette?

Xox

 

 

4 Reacties to “Sleek I Divine Bad Girl Palette”

  1. beautyforgirls 10 juli 2011 bij 21:06 #

    Het is een hele mooie palette.
    Liefs, xxx

  2. maccia 11 juli 2011 bij 09:18 #

    Mooi palette! Zou je de volgende keer je foto’s ietsjes groter kunnen maken? het is nog wel te zien, maar wel wat lastig!

  3. Marieke 11 juli 2011 bij 11:26 #

    Lijkt me een heel mooi palette!

Geef een reactie

