Nieuwe kast!

7 Jul

Afgelopen maanden zat ik elke keer te mokken tegen me moeder.. Ik wil een andere kast op mijn kamer! Nu heb ik een erg kleine kamer en zaten er dus een aantal eisen aan een nieuwe kast.. Zo had ik al  een aantal keer gekoekeloerd bij een aantal winkels maar elke keer niets gevonden! Afgelopen dinsdag vonden we het wel tijd om maar eens naar de Ikea te gaan.. En tja daar heb ik maar eens een kassie gekocht!

Eerst zal k even showen hoe het er eerst uitzach.. Let niet op de troep.. Wanneer ik druk ben gooi ik alles van me af.. ghehe..

Aan de linker kant staat mijn kleding kast.. en voor het mooie *uche* kastje heb ik wat nieuws gekocht.. Hier zag je altijd mijn make up spullen, me oorbellen, haarfrutsels, en mutsen.. Op de stoel lagen mijn stijltang, krultang en dreadlocks..

Dinsdag ging ik dus na de Ikea en nam De Malm kast met 4 lades mee! Thuis had ik hem al op internet gezien, maar wou hem toch even in real life zien.. Dus ik sloeg het aanbod van paps af, die hem maandagavond wel voor me op wou halen.. En zo stapte ik dinsdag om 9 uur met mamsie in de auto, op naar Groningen! Daar aangekomen, even rondgelopen en t kassie uit het schap gehaald.. Om daarna na veel martelen het ding in de auto te krijgen *menn wat is dat ding zwaaaar!! pfff * Thuis aangekomen gingen mams en ik even bedenken hoe we dat ding in onze lieve here’s naam naar boven gingen krijgen.. Ten eerste hebben wij een kut trap, ten 2e was dat ding dus rete zwaar, en ten 3e dat ding had een onhandig formaat om met zijn 2en de trap op te tillen.. Tja vrouwen..? haha! Dus de doos beneden maar uitgepakt en alle spullen onderdelen stuk voor stuk naar boven gebracht!

Smiddags ben ik direct begonnen met in elkaar zetten.. Heel knap; helemaal alleen! Tja wij vrouwen lezen tenminste een stappenplan.. Paps was hevig verbaasd dat t kassie al op de goeie plek stond toen hij uit het werk kwam!

En dan nu op naar het resultaat! Ik ga niet laten zien hoe ik alles ingedeeld heb, want ik weet nog niet precies hoe ik het wel hebben..

Het resultaat! Kast ingepakt en wel.. Boven op de kast heb ik mijn blad met wat kaarsen en een grote fotolijst met 2 van mijn “zusjes” en mij in de sneeuw.. Je ziet hier ook mijn magneetbord die helemaal vol gemagneet is.. Verder zit in de 1e la mijn make up en haar spullen.. in de 2e la zit mijn ondergoed, zwemkleding en slaapkleren.. in de 3e la sokken leggings en beenwarmers en in de onderste la bijna al mijn sjaals.. Ik had alleen geen zin om alles netjes op te vouwen * de sjaals * dus ik hoop dat alles er in past als het netjes is!

Wat vinden jullie van mijn kast? en vinden jullie het leuk om een keertje wat dingen van mijn uber kleine kamer te zien?

Xox

5 Reacties to “Nieuwe kast!”

  1. glimgirls 8 juli 2011 bij 13:03 #

    Ik vind beide kasten wel iets hebben🙂

  2. beautyforgirls 8 juli 2011 bij 14:36 #

    Wat een leuk kastje.
    Liefs, xxx

  3. maccia 8 juli 2011 bij 15:10 #

    Ik vind het wel een leuk kastje. Ik zit zelf al anderhalf jaar op mijn kledingkast te foeteren, maar goed woon nog thuis en een kast is niet een goedkoop geintje.

    • Juudith 8 juli 2011 bij 22:12 #

      jaaa stom he dat kasten zo duur zijn!! Ik heb deze kast ook gekocht met een kijkend oog naar wat ik ook leuk zou vinden als ik ooit uit huis ga!

  4. petra 10 juli 2011 bij 19:02 #

    Leuk en handig!!
    Show zeker meer van je kamer of kastindeling😉

Geef een reactie

