Ik ben geslaagd!

5 Jul

Na 2 jaar ploeteren, bloemstukken maken, verschillende combinatie’s uit m’n kop geleerd te hebben en heel vaak de zin; Je moet het iets anders doen ben ik vorige week dinsdag GESLAAGD! Ik ben nu officieel een erkend bloembindster

Dinsdag moesten we *mijn klas en nog 3 andere klassen* ons om 9 uur melden op school.. Hier werd alles nog even weer uitgelegd en kregen we onze opdrachten in een envelop.. Hierna vertrokken we naar onze “lokalen” en om 10 uur mochten we beginnen! We moesten 3 opdrachten maken; Een draadgebonden bruidsboeket in een druppelvorm, Een voorwerkversiering die gelijmd, gestoken of op steekbuisjes zat en een vrij opdracht.. Bij deze opdracht heb ik een tafelversiering gemaakt in het thema Kinderfeestje.. Deze opdracht mocht je thuis al voorbereiden en moest je zelf ook bloemen voor meenemen.. In totaal hadden 2 uur en 3 kwartier.. En na de 2 uur en 3 kwartier was ik het ook wel zat.. Het was ontzettend warm in het hok waar we zaten en de tijdsdruk was erg aanwezig! De rest van de middag moesten we school verlaten en werden alle stukken beoordeeld.. Gelukkig was het mooi weer, dus hebben wij de hele dag lekker op een terrasje gezeten! Om half 7  moesten we weer op school zijn en kregen we de uitslag.. Eerst werden alle nummers+namen opgenoemd die gezak waren en dus moesten herkassen.. 130 gezak 131 gezakt.. 133 gezakt.. PFIEUUWW!! Ik had dus nummer 132 en was dus gewoon ff geslaagd =D Ik was zoooooo blij! Mijn cijfers? een 8 voor mijn voorwerp versiering, een 7 voor mijn vrije keuze onderwerk en een 6 voor mijn bruidsboeket!

Enn nu op naar de foto’s!

De voorwerp versiering! Alles is er opgelijmd met speciale bloemen lijm.. Ik vond hem zelf echt zeer waardeloos en was echt bang dat ik deze moest herkansen.. En toen kreeg ik het prachtige cijfer van een 8!

Het bruidsboeket! Hier was ik echt veeelstelang mee bezig! gelukkig kon k wel wat tijd missen bij mijn andere stukken! Gelukkig was ik best te vreden en waren de beoordelaars het ook!

En dan als laatste mijn keuze onderwerk! Je kon kieze tussen een voorwerp versiering, een wand decoratie of een tafelversiering.. Nou doe mij het laatste maar! Ik was echt super blij met het resultaat en kreeg savonds veel leuke opmerkingen! helemaal goed dus!

Dat ware de pics.. Ik had er maar weinig gemaakt en heeel veel gekletst met iedereen! Nu alleen nog ff afwachten tot mijn diploma uitrijken en dan is het allemaal officieeel!

Xox

6 Reacties to “Ik ben geslaagd!”

  1. Inge 5 juli 2011 bij 22:06 #

    Gefeliciteerd! ziet er erg mooi uit hoor =D ik doe het je niet na.

  2. Priscilla 6 juli 2011 bij 06:03 #

    Gefeliciteerd!! Ik vind je stukken er echt super mooi uit zien! Goed gedaan hoor.

  3. Sacha 6 juli 2011 bij 18:00 #

    Gefeliciteerd! Ziet er heel goed uit. Zou ik zelf dus echt niet kunnen haha.

  4. maccia 6 juli 2011 bij 18:05 #

    Gefeliciteerd met je prachtige cijfers, je hebt het verdiend!

  5. beautyforgirls 6 juli 2011 bij 18:26 #

    Gefeliciteerd.
    Liefs, xxx

  6. petra 6 juli 2011 bij 21:05 #

    Proficiat!! Mooi hoor!

Geef een reactie

