Sneak peakk in my livee!

2 Jul

Vele bloggers doen het al; een sneak peak geven in hun leven! Ik vind dat zelf altijd erg leuk om te kijken, dus ik vond het leuk om dat ook te doen! Verwacht geen foto’s met een super kwaliteit, de meesten zullen gemaakt zijn met mijn o zo leuke telefoon *met een &^$%^kwaliteit van foto’s*

Vandaag dus de 1e sneak peak in mijn leventje!

Lieve heerstbeesje bekijken met mijn oppaskindje

Mijn aller eerste gehaakte beessie!

Bezig met m’n kostuum voor de fair

Enn even passen als het wel goed zit!

Het hondje van mijn 2e huis! Het is zo’n schattie

Bloemstuk gemaakt op school

Lekkere Piza

Avondje tekenen!

Even gluren over de schutting met me zusje

Net bij de kapper vandaan!

Nieuw boek!

Oefeen voor m’n examen stuk

1e keer gekleurde lippen..

Lekkere broodjes shoarmaa

 
Gezellige avond met de Oekraïners

Verloting met de Oekraïners

Lekkere Oekraïnse koek!

Leuk zo’n sneak peak? en vaker doen?

Xox

5 Reacties to “Sneak peakk in my livee!”

  1. maccia 3 juli 2011 bij 15:27 #

    Mooi bloemstuk heb je gemaakt op school!

  2. Pretty Beauty Land 3 juli 2011 bij 20:02 #

    leuk artikel!

  3. robin 4 juli 2011 bij 20:30 #

    je tekent heel leuk! en is dat nou gimli? ;p

  4. Britt 5 juli 2011 bij 17:46 #

    Leukee foto’s! Ik vind je new York achtig hoedje erg creatief gemaakt🙂 xx

Geef een reactie

