NYX Jumbo Pencil – 601 Black Bean

2 Jul

Zoals je hier kon lezen had ik een poosje geleden een bestelling bij Boozyshop geplaatst.. Inmiddels heb ik overal foto’s en swatches van gemaakt en komen deze/volgende week al mijn bestellingen online! *als jullie dat leuk vinden tenminste* Vadaag is het 2e artikel aan de beurt, namelijk het NYX Jumbo Pencil in de kleur 601 Black Bean.. Zwart dus! Ik hou van zwart en donkere ooglooks *zolang het bij m’n outfit past en het geen waar ik heen ga* Hier is het Jumbo pencil dus perfect voor!

Tadaaa, het pencil.. Ik vind de vorm/dikte/grootte van deze potloden zooo fijn! lekker groot! Met het slijpen van deze dingen heb ik nog geen ervaring *ik heb de witte variant ook, maar gebruik hem niet heeel veel*

En de swatches!! Vind het echt een toffe kleur! Die ik vast veel ga gebruikenn! Verder zal k hem ook als basis gaan gebruiken voor looks, super handig!

Verder nog even de prijs € 3,95 Niet duur dus!

Wat vinden jullie van dit potlood en hebben jullie er ook 1 van?

Xox

2 Reacties to “NYX Jumbo Pencil – 601 Black Bean”

  1. maccia 2 juli 2011 bij 13:36 #

    Ziet er mooi uit!

  2. Roos 6 juli 2011 bij 18:52 #

    Die wil ik al heel lang super graag!
    Ik heb nu een andere gekocht van de Hema, hij staat op mn blog.
    xxx

Geef een reactie

