Geshopt en binnen van de H&M

30 Jun

Hier dan eindelijk de piccs van mijn H&M bestelling.. Helaas is 1 foto op mysterieuze manier verdwenen dus die staat er niet tussen! Verder ben ik nog bij mijn ouders geweest en zijn we Maastricht even ingeweest.. Natuurlijk moet ik dan even bij de Protest Shop langs! Helaas kwam ik tot de conclusie dat deze Shop helemaal weggaat! Niet tof!!

Enn nu op naar mijn aankoopjes!

Trui van de Protest! Deze zijn altijd zo lekker warm! De kleur vind ik echt super leuk!

Enn het plaatje wat er op staat! Ik hou van die kleurtjes haha!

2e protest aanwinst! Een korte broek! Deze hadden ze ook in een rokje, maar vond de broek toch leuker!

 

 

En dan als laatst 1 onderdeel van mijn H&M bestelling!

De haarschuifjes!! Het zijn echt toffe kleurtjes! Verder heb ik ook nog 1 trui gehouden.. een witte.. Ja het is een wonder, maar hij is erg leuk!! Helaas is de foto dus verdwenen, haha!

Nou dat waren mijn aankoopjes! Wat vinden jullie ervan?

Xox

4 Reacties to “Geshopt en binnen van de H&M”

  1. beautyforgirls 30 juni 2011 bij 13:25 #

    Wat een leuke sweater. Ik moet echt ook nog nieuwe sweaters hebben. Leuke dingen.
    Liefs, xxxx

  2. sofie 30 juni 2011 bij 16:35 #

    die trui is echt superleuk! en dat shortje vind ik ook erg mooi! de speldjes zijn superschattig😉 ♥

  3. Judith 1 juli 2011 bij 13:36 #

    Leuk geshopt!🙂

  4. petra 2 juli 2011 bij 10:16 #

    Leuke shortje, en die schuifspeldjes zijn zo leuk!!

Geef een reactie

