Tagg; Stylish Blogger Award

23 Jun

Ik ben getaggt door Maccia voor de Stylish Blogger Award! Ookal heb ik hem al een keer geplaatst, vandaag nog een keer en met wat nieuwe feitjes!

Deze foto is trouwens gemaakt door Maccia, en ik vind hem zoooo mooi!!

Nouu wat houdt deze tagg in *ookal kent iedereen hem al zo ongeveer* Nou je bedankt de gene door wie je getagtt bent, je vertelt 7 feitjes/weetjes over je zelf te vertellen en dan andere mensen te taggenn..

Mijn weetjes/feitjes;

1. Afgelopen woensdag heb ik mijn sertificaat van de basisopleiding van de fotovakschool behaald! Hier ben ik echt super blij mee! Helaas heb ik momenteel niet zoveel tijd om verder te gaan met de vakopleiding, maar die wil ik nog zeker gaan doen!

2. Volgende maand bestaat watevahdude alweer een maandje! Ondanks dat ik er soms een poosje tusse uit wat, vind ik het nog steeds leuk om te bloggen!

3. Ik sinds kort een nieuwe camera heb, hier wil ik nog wat over gaan schrijven; maar ik ga alvast verklappen dat het de Canon Eos 600 D is! 

4. De naam watevahdude eigenlijk nergens op slaat en een mengen is tussen watevah en dude.. De 2 woorden die ik *toen ik deze blog startte* best veel gebruikte.

5. Ik voor watevahdude een blog met een vriendin had, helaas poste zij nooit! En daarom ben ik maar met een nieuwe blog begonnen, omdat ik de naam ook niet echt leuk vond!

6. Ik echt al 100 duizend keer de zelfde jongen leuk gevonden heb *oke dit is lichtelijk overdreven* Maar dit zegt wel wat over mijn liefde voor hem toch? Helaas woont hij aan de andere kant van het land! Vandaar dat ik hem elke keer zo leuk vind! Ik zie hem een poosje en dan ga ik na huis en zet ik hem maar uit mijn hoofd.. Dat is nu verleden tijd, ik ga er werk van maken! haha

7. Ik gewoon over iets minder dan een maandje al weer jarig ben! Het oude wijf * ik dus* word alweer 21.. Zo’n leeftijd dat er niets verandert zegmaar…

Nouu dat waren alle weetje over mij zelf.. Best lastig om er 7 te zeggen! maar ik vind het een leuke tagg!! Verder heb ik niet echt een idee wie ik moet taggen, aangezien heel blog land deze award al heeft gehad.. Dus de gene die hem over wil nemen; Be my guest..!

xox

6 Reacties to “Tagg; Stylish Blogger Award”

  1. beautyforgirls 23 juni 2011 bij 12:57 #

    Gefeliciteerd met je certificaat! Leuk tag!
    Liefs, xxx

  2. maccia 23 juni 2011 bij 12:58 #

    Vind het echt zo lief dat je er bij zet dat ik het plaatje heb gemaakt, maar had niet gehoeven hoor, zit in principe ook een watermerkje in.

    Gefeliciteerd met je certificaat en je nieuwe camera, daar ben ik aardig jaloers op. Ik denk dat iedereen wel zo’n fase heeft dat zij telkens dezelfde jongen leuk vindt, dus maak er inderdaad maar gauw werk van🙂

  3. sofie 23 juni 2011 bij 17:46 #

    leuke weetjes, ben benieuwd naar je nieuwe camera! ♥

  4. sisier 25 juni 2011 bij 20:04 #

    erg leuk om te lezen😀

Geef een reactie

