Sleek eyedust; Eden

23 Jun

Vorige week plaatste ik een kleine bestelling by boozyshop.. Afgelopen woensdag kwam mijn paketje aan.. Ik bestelde een Jumbo pencil, 2 I Divine palettes, een pout polish en een eyedust! Helaas was 1 I Divine palette nog niet leverbaar en stond er op de bon dat die deze week nog verzonden werd.. Vandaag opende ik de brievenbus en zat het palette al in de bus! Super service!

Enn dan nu op naar het onderwerp van de dag *haha* De sleek Eyedust in de kleur Eden.. Toen ik deze kleur in m’n hand pakte dacht ik huh? had ik deze besteld.. En naar een vlugge kijk op mijn lijstje bleek het wel te kloppen.. Helaas heb ik zo’n fijne pc die kleuren nog wel eens wat anders der uit laat zien.. * wanneer ik een foto bewerk, ga ik hem daarna bestuderen op de pc van m’n vader.. Daar komen de kleuren veel beter over een.. Dit had ik niet met deze bestelling gedaan en was het kleurtje iets anders dan verwacht!* Ik verwachte dus een mintgroenachtige kleur, helaas *nouja eigenlijk helemaal niet helaas* is de kleur groen! Echt een heel tof kleurtje en precies de kleur van een vest van mij..

Oke genoeg tekst, op naar de plaatjes met een ietsiepietsie beetje tekst!

De verpakking vind ik een beetje tegenvallen.. Ik had een stevig potje verwacht, maar helaas is het een beetje een slappig potje.. Echt een plastic gevoel heb ik erbij.. De grootte is wel tof, best groot!

Hier zie je de kleur echt super goed! Vind het zo’n tof kleurtje!

Enn de binnekant van t pottie.. Ik vind dit systeem wel handig.. Beter als de open potjes van Barry M.. Bij de levering zat er een plakkertje over de gaatjes, ook handig! Helaas zitten er in het dopje geen stopjes * Snappie* Dus wanneer je zo’n potje in je tas ofzo doet, gaat het alsnog in grote hoeveelheid door de gaatjes.. Of dat denk ik..

En dan als laatst aangebracht! Ik vind het echt een mooi kleurtje en het heeft veel pigment! Deze foto is trouwens zonder oogschaduwbasis.. Over dit kleurtje ben ik dus erg te vreden!

De prijs is ook goed te doen! Normaal zijn ze € 4,95 per stuk.. Nu zijn ze € 3,50 per stuk!

Wat vinden jullie van dit product en heeft iemand hier andere kleurtjes van?

Xox

5 Reacties to “Sleek eyedust; Eden”

  1. sofie 24 juni 2011 bij 16:59 #

    prachtige kleur! ♥

  2. Ashley 26 juni 2011 bij 14:48 #

    Dankjewel voor je reactie! Leuke kleur.

  3. jessy 26 juni 2011 bij 21:20 #

    wauw erg mooi!
    ik volg je🙂

  4. Pretty Beauty Land 26 juni 2011 bij 21:26 #

    wat een mooie kleur!

  5. Sacha 30 juni 2011 bij 20:51 #

    Mooi kleurtje!

Geef een reactie

