Ja hooor daar ben ik weer…

23 Jun

Ja hoor, ik ben goed in het niets schrijven! Maaar ik ben er weer.. En ik ga nu wat artikel vooruit schrijven, zodat ik ze alleen maar online hoef te schrijven!

Waarom er niets online kwam? Ik moest heel hard voor school bezig! Zo had ik dinsdag mijn laatste lesdag op m’n bloemisten opleiding en had ik woensdag m’n laatste  dag op de fotovak school.. Ik was dus druk bezig met een portofolio maken en me voorbereiden op m’n examen dat ik aankomende dinsdag heb! 

Maar nu ga ik dus weer flink bloggenn! Zo komen er wat artikelen online van mijn boozyshop bestelling en wou ik wat foto’s online gooien van mijn portofolio! Ook is mijn H&M bestelling binnen dus daar kun je ook nog wat over verwachten!

Dus kom zeker terugg want I’M BACK

Xox

Eén reactie to “Ja hooor daar ben ik weer…”

  1. maccia 23 juni 2011 bij 20:53 #

    Welkom terug🙂

Geef een reactie

