Mijn vakantie plannen!!

12 Jun

Het duurt nog even voor het zover is, maar over een maand heb ik lekker 3 weekjes vakantie! Mijn vakantie was eigenlijk later gepland, maar door mijn nieuwe baan, moest ik was eerder! Wat ik totaal niet erg vind! Maar wat ga ik in mijn vakantie doen? Nou das simpel, daar hoef ik nooit zo lang over na te denken!

De eerste week van mijn vakantie word lekker rustig aan doen, en lekker alles bij elkaar pakken.. Ook trouwt een vrienden van mij die week en hiervoor maak ik het bruidswerk.. En m’n jongste “zusje” doet de eindmusical.. Dan vertrek ik op zaterdag of zondag naar mijn vakantie bestemming.. Iedereen die me een beetje kent, weet dat dat een van de zuidelijkste puntjes van limburg is.. Hier ga ik mij de 1e week vermaken met een vriendin en een vriend *die ik ook van daar ken* en de 2e week kom mijn allerliefste vakantie vriendinnetje.. Ik zet zelf mijn tentje op, slaap er in en kook voormezelf.. Voor de rest vermaakt ik mij rustig met iedereen daar! Plannen hebben we daar niet, we doen lekker wat we willen.. Waarschijnlijk komen er ook nog wat andere vrienden en vriendinnen die ik van daar ken, dus dat word vast gezellig!!

Wat zijn jullie vakantie plannen? en vinden jullie het leuk om voorbereidende artikelen van mijn vakantie te zien?

Xox

5 Reacties to “Mijn vakantie plannen!!”

  1. sofie 12 juni 2011 bij 14:18 #

    klinkt superleuk allemaal!
    x

  2. beautyforgirls 13 juni 2011 bij 16:46 #

    Klinkt heel leuk, ik vind het wel leuk om voorbereidende artikelen van jouw vakantie te zien.
    Liefs xxxx

  3. petra 16 juni 2011 bij 19:59 #

    Klinkt superleuk!!! Vakantie plannen is altijd leuk om doen!!
    Oh, en je haar is supermooi!!

  4. Angelique 17 juni 2011 bij 16:26 #

    Veel plezier alvast, klinkt goed!

  5. Mariska 22 juni 2011 bij 18:38 #

    Succes op de camping! Word vast gezellig daar😀

Geef een reactie

