Nieuw kapsell

10 Jun

Oke, het is inmiddels al bijna een week geleden, maar ik wou mijn nieuwe haartjes toch even laten zien! Zaterdag ging ik naar de kapper, om vervolgens 2 uur later weer na buiten te lopen, met een andere pony, en nieuw kleurtje en weer een vers kapsel.. Er was alleen 1 probleem mijn pony was niet recht en niet scheef, dus ik kon dinsdag nog weer heen om de boel recht te laten knippen!

En dan nu het resultaat..

Allereerst de kleur.. Ik vroeg jullie advies.. En de meningen waren ongeveer gelijk verdeeld.. Daarom ben ik toch voor de vele hightlights gegaan.. In de winter ga ik denk ik weer na bruin..

En m’n pony.. Hier is m’n  pony niet recht en niet scheef.. Zoals ik het nu heb is het net als op de foto, alleen iets korter.. En wel recht haha!! Moet er nog wel ff aan wennen! De rest van m’n haar is niet veel aan verandert.. Puntjes zijn alleen bijgeknipt en er zitten weer wat meer laagjes in..

Wat vinden jullie ervan?

Xox

10 Reacties to “Nieuw kapsell”

  1. Marjolein 10 juni 2011 bij 15:45 #

    Leuk kapsel is het geworden, lekker zomers!

  2. beautyforgirls 10 juni 2011 bij 17:44 #

    Staat je heel goed.
    Liefs, xxx

  3. maccia 10 juni 2011 bij 18:27 #

    staat je erg mooi!

  4. Priscilla 10 juni 2011 bij 20:26 #

    Super leuk! Lekker ’s zomers ook!

  5. Cjs 10 juni 2011 bij 21:51 #

    Inderdaad lekker zomers!🙂

  6. sofie 11 juni 2011 bij 11:26 #

    oh wat leuk, ik vind die highlights echt prachtig! supermooi!!
    x

  7. Judith 12 juni 2011 bij 08:59 #

    Wat een leuk kapsel🙂

  8. Larissa 12 juni 2011 bij 13:31 #

    staat je heel goed zeg!!

  9. Pretty Beauty Land 12 juni 2011 bij 13:43 #

    leuk kapsel! Staat je ontzettend goed!

  10. Laralaurenthia 26 juni 2011 bij 16:17 #

    I like! Het staat je erg goed.

Geef een reactie

