Indianen bandjes; Hot orr Not ?

6 Jun

Sinds dat ik een klein meisje ben, hou ik van armbandjes die van wol of katoen gemaakt zijn.. Ik maakte zelf armbandjes door te vlechten, draaien of te knopen.. en maakte tal van gedraaide sliertjes die aan een elastiekje kwamen.. Ik was er dol op.. Ik vond mijne alijd er mooi, tot dat ik weer op de markten kwam en er buitenlandse dames met deze bandjes stonden.. Ik smeekte mama altijd als ik een bandje mocht en heb ook aardig wat van die bandjes gekocht op markten.. Wanneer ik nu over een markt of braderie loop en ik kom zo’n kraampje tegen dan moet ik gewoon even kijken en wegkwijlen.. Zo kocht ik zaterdag tijdens het grachtenfestival in Meppel 3 “indianenbandjes” (Jaa zo noemen wij ze hier in de buurt)

Nr 1.. Blauwige kleurtjes met wit!!

Nr 2.. Zwart wit grijs.. Deze versie had ik nog nooit eerder gezien en ik vind hem zoooo leuk!!

Nr 3.. De felle kleurtjes.. Love it!!

En dan nu de vraag.. Wat vinden jullie; Zijn deze indianen bandjes Hot or Not? Draag je ze zelf ook of passen ze niet bij je?

Xox

5 Reacties to “Indianen bandjes; Hot orr Not ?”

  1. beautyforgirls 7 juni 2011 bij 18:15 #

    Ik vind ze wel leuk !
    Liefs, xxxx

  2. Pretty Beauty Land 7 juni 2011 bij 18:39 #

    helaas voor mij toch echt een not… Niets voor mij

  3. petra 9 juni 2011 bij 19:32 #

    Mooi, maar weet niet of ik ze zelf zou dragen!! het eerste is wel mijn favoriet, mooi!!

  4. sofie 10 juni 2011 bij 12:40 #

    ik vind zo’n bandjes echt super!
    x

  5. Larissa 12 juni 2011 bij 13:32 #

    hot!!! die bandjes blijf ik gewoon fijn vinden en dan ook gewoon jaren omhouden tot ze eraf vallen!!❤

Geef een reactie

