H&M bestelling

30 Mei

Ja hoor het was weer zo ver.. Ik ben de H&M site weer eens gaan uitpluizen.. En wel met resultaat!! Ik bestelde een aantal dingetjes.. Dus check hieronder wat ik besteld heb!

Een shirt.. Volgens mij heeft deze van die wijd vallende schouder, dus ik moet even zien als ik hem wel fijn vind

En dan het zelfde shirt.. Alleen een donkerder kleurtje.. Ik wist niet zo goed welke ik leuker vond, dus bestelde ik ze allebei maar.. Deze shirts zijn € 14,95 per stuk

Enn een mint groen shirt.. kan natuurlijk niet missen.. Dit is zo’n shirt die vrij kort is.. De prijs € 14,95

En het zelfde shirt in het wit.. Vind ze allebei erg leuk.. Maar wit staat mij meestal niet zo mooi, omdat ik zelf vrij bleek ben.. Dus even kijken welke het word.. Allebei, 1 van de beide of geen een..

Yesh nog een wit shirt.. Vind het model echt heel leuk.. En dit shirt is een beetje doorschijnend.. Maar nog even kijken als de kleur me wel staat.. Ook dit shirt is € 14,95

En dan als laatste haar schuifjes.. Deze gebruik ik best vaak.. En deze kleurtjes vond ik zo leuk, dat ik ze gewoon moest hebben.. Voor de prijs kun je het niet laten.. € 1,95

Dit was mijn bestelling.. Als het goed is komt die tussen 13 en 17 juni binnen.. Maar ik hoop eigenlijk eerder.. Alles was leverbaar dus wie weet..

Hebben jullie nog een bestelling ergens staan?

Xox

3 Reacties to “H&M bestelling”

  1. beautyforgirls 31 mei 2011 bij 17:04 #

    Wat een leuke shirtjes allemaal. Die schuifjes zijn zo handig.
    Liefs, xxxx

  2. Angelique 31 mei 2011 bij 17:17 #

    Leuke shirtjes! Ik wacht ook nog op een bestelling🙂

  3. céleste 2 juni 2011 bij 13:43 #

    Wat een leuke spullen zeg!

Geef een reactie

