Tip; Leuke film – 10 Things I hate about you

29 Mei

Vandaag heb ik een leuke tip voor jullie.. Jaa je lees het goeed! Een tip.. Mijn favoriet der favorieten komt namelijk dinsdag op tv.. 10 Things I Hate About You.. Waarom ik van deze film hou? nr 1; De acteurs Heath Ledger is gewoon een stuk!! *Helaas leeft hij niet meer* nr 2; Het verhaal.. Echt geweldig hoe ze de bitch proberen te temmen.. nr 3; De liedjes.. Het stuk waar Patrick *Heath Ledger* zingt en het eind nummer van de film! love it!

Het is gewoon een ontzettende leuk film, met gevoel humor en liefde!

Dus verveel je je aankomende dinsdag avond.. Zet je tv dan om half 9 op NET 5!

Kennen jullie deze film al en ga je hem kijken?

Xox

4 Reacties to “Tip; Leuke film – 10 Things I hate about you”

  1. Divaofgeneva 29 mei 2011 bij 21:54 #

    Dit is echt één van mijn favorieten films!!

  2. beautyforgirls 30 mei 2011 bij 14:18 #

    Ik heb deze film ook al zo vaak gezien🙂
    Liefs, xxx

  3. Marieke 30 mei 2011 bij 21:08 #

    haha lijkt me leuk! helaas ben ik net te laat😦

Geef een reactie

