Ik wil naar de kapper.. En wel NU!!

28 Mei

Okee, dit is wel een beete een overdreven titel… Maaar ik wil gewoon naar de kapper! Iedereen om me heen gaat er heen en ik zit met m’n suffe uitgroei.. Dus nu wil ik dus ook!! Ik ben m’n haar weer eventjes zat.. Wat betekend; Gooi er maar weer een kleurtje in! Verder mag er ook wel weer een stukkie af en is mijn pony geen pony meer..

Maaar nu komen dus de probleempjes.. ten eerste moet de afspraak gemaakt worden.. Dit gaat mijn mams lekker voor me doen als ik aan het werk ben.. Dan probleem 2.. Wat zal k met mijn haar doenn? Weer bruin of juist blond? Recht pony of scheve pony? Alleen puntjes bijknippen of er een stukkie af?

Dus ik ga het jullie vragen.. Zal k mijn haar bruin verfen met hightlights of mijn haar zoals het nu is, met heel veel hightlights.. Dus heel veel blond? of bruin met een beetje blond? Hieronder 2 foto’s om te zien hoe de kleur dan zou worden *ongeveer denk ik*

De blonde versie.. Enn check het lieve beessie van de camping! zo’n schattiee!

En de bruine versie.. ookal zie je het blonde niet heeel goeed.. Maar daar is gewoon geen foto van haha!

Dus vertell wat zouden jullie in mijn geval doen? Bruin met blond of alleen maar heel veel blond?

Xox

7 Reacties to “Ik wil naar de kapper.. En wel NU!!”

  1. Anne 29 mei 2011 bij 10:24 #

    bruin met blond staat je best goed!

  2. sofie 29 mei 2011 bij 10:44 #

    ik vind allebei echt leuk, maar ben precies toch ook net ietsje meer voor het bruin😉

  3. beautyforgirls 29 mei 2011 bij 14:22 #

    Misschien wat highlights. Dat kan ook heel leuk zijn.
    Liefs, xxx

  4. Tatjana 29 mei 2011 bij 16:55 #

    Beide is leuk, maar bruin het allerleukste!

  5. Pretty Beauty Land 29 mei 2011 bij 18:40 #

    ik kies voor blond!

  6. Sacha 29 mei 2011 bij 21:21 #

    Ik zou voor blond gaan, want het wordt ook zomer en dan vind ik een lichtere kleur haar altijd wat mooier🙂 Voor de herst en winter zou ik dan weer voor bruin kiezen. Het staat je allebei heel goed! haha

  7. Tara - KittehsCupcakes 6 juni 2011 bij 15:32 #

    Blond!! Staat je goed en lekker zomers!

Geef een reactie

