Shoplog; van een aantal keertjes de stad in..

24 Mei

Vandaag een shoplog van een aantal keer de stad / het dorp in.. Zo komen er spulletjes bij mij uit het dorp, van ameland en uit meppel en zwolle.. aanschouw mijn nieuwe aanwinsten..

Deze short kocht ik bij de H&M.. Opzich heb ik best wel wat broeken voor de zomer.. Maar een spijkerbroek is altijd handig.. Prijs weet ik niet meer..

Deze broek kocht ik ook bij de H&M.. En is een dunne broek en je kunt heb oprollen tot driekwartbroek.. Ideaal, aagezien ik best een koukkleum ben.. Helaas weet ik hier de prijs ook niet meer van, maar hij was niet duur..

Dit hoedje kocht ik op Ameland.. Ik was een paar dagen bij mijn Opa en Oma op bezoek en ging even de dorpjes door.. In Hollum kocht ik dit hoedje bij de markthallen. Helaas is die iets te groot, dus ik ga hem nog even voeren aan de binnenkant.. De prijs van het hoedje € 7,95

De oorbellen waar ik eigenlijk al heel lang naar opzoek was vond ik bij de H&M.. Eigenlijk vind ik ze iets te klein en kort.. Maar ik vind ze wel tof.. Ze waren € 4,95

Bij de kruidvat koch ik 2 nagellakjes tijdens het 1 + 1 gratis.. De gele wou ik al een aardig poosje en nam nu de roze dus gratis zou zijn nam ik deze ook mee..

Bij de bristol kocht ik de mint groene birkenstocks.. Eigenlijk wou ik helemaal geen birkenstocks, maar tijden werken mag ik dit soort slippers wel aan en de slippers die ik heb niet.. Een vriendin van me werkt bij de bristol en zei dat ze mintgroenen hadden.. Nouja mint groen is zo ongeveer mijn favo kleur op dit moment.. Dus ik nam ze mee.. Er was stikker korting dus ik heb 20 procent korting gekregen over de € 39,99..

En dan als laatst de mat zwarte birkenstocks.. Nadat ik de mintgroene had en er achterkwam dat ze toch wel heel fijn liepen heb ik ook maar zwarte gehaald.. Deze hadden we zelf in de winkel en kreeg ik personeelskorting.. Ik vind ze echt super fijn lopen, en zijn beter als de gewone flipflops..

Hebben jullie nog leuke dingetjes gekocht en wat vinden jullie van mijn aankopen?

Xox

10 Reacties to “Shoplog; van een aantal keertjes de stad in..”

  1. beautyforgirls 24 mei 2011 bij 13:57 #

    Die spijkershort is zo leuk.
    Leuke dingen.
    Liefs, xxx

  2. Aquilance 24 mei 2011 bij 15:34 #

    DIE OORBELLEN ZIJN ECHT LEUK❤ sorry voor de caps maar ik zoek zulke al heel lang xD

  3. sofie 24 mei 2011 bij 15:43 #

    dat shortje en die oorbellen zijn echt leuk! vind je birkenstocks ook erg mooi😉 ik wou er vroeger ook nooit dragen, maar nu ik een paar heb ben ik toch wel om. ik wil ook nog een tweede paar!
    x

  4. Anne 24 mei 2011 bij 17:48 #

    echt hele leuke spulletjes heb je gekocht zeg.

  5. Priscilla 24 mei 2011 bij 18:13 #

    Leuke aankoopjes! Vooral de oorbellen en het hoedje vind ik leuk!

  6. maccia 24 mei 2011 bij 18:17 #

    leuk dat hoedje! Ik heb nog nooit birkenstocks in die kleur gezien, maar vind deze kleur erg mooi!

  7. petra 25 mei 2011 bij 19:56 #

    Oh, die hoed en lakjes zijn superleuk!!

  8. Elke 28 mei 2011 bij 17:57 #

    Die hoed en die veren oorbelen zijn echt super mooi! ^^

  9. Marieke 29 mei 2011 bij 11:11 #

    Zo leuk! Vooral dat eerste broekje en de veertjesoorbellen😀

  10. Anna 11 juni 2011 bij 09:55 #

    Ik wil ook nog zo’n hoedje voor de zomer!🙂 En leuk shortje!

Geef een reactie

