Watevahdude op Tumblr

22 Mei

Toen ik vandaag het World wide webb weer aan het afstruinen was en even op bloglovin’ aan het koekeloeren was, kwam ik bij het bericht van Ilja van BeautyPolish.. Hier had ze Tumblr ondekt! Ik ben maar eens gaan rondkijken, en heb besloten om er zelf ook 1 aantemaken!

Tumblr kun je voor alles en nog wat gebruiken.. Je kant foto’s posten, toffe zinnetjes, video’s en links delen! Verder kun je anderen volgen en post liken.. Beetje een bloglovin’ idee zegmaar..

Dus vind je het nou tof om mij te volgen op Tumblr klik dan hieerr! Heb je zelf ook een account let me know, dan kom ik eventjes kijkenn!

Xox

Eén reactie to “Watevahdude op Tumblr”

  1. beautyforgirls 23 mei 2011 bij 18:34 #

    Ik heb er wel eens van gehoord. het lijkt mij wel een handige provider.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

