Tattoo?

19 Mei

Al jaren droom ik van een tattoo.. In mijn pubertijd begon het al.. Ik had een zwak voor mensen met een suptiele tattoo *dus niet volgekladderde mensen* Zo staat ook al vanaf mijn 15e vast dat ik een tatto krijg.. De plek staat al vast en het plaatje ook al.. Maar wanneer ga ik het laten zettenn.. Want eigenlijk heb ik er gewoon de ballen niet voor.. verder droom ik ook al van een 2e tattoo.. Ja ja, dat terwijl de eerste er nog niet eens is..

Okee waar dit gelul allemaal op slaat? Ik wil wat mooie plaatjes delen die ik op weheartit vond..

Ik vind die vogeltjes hier zo leuk! Alleen de plek iets minder..

Vogels geven mij het beeld van vrijheid.. En aangezien ik vind dat een tattoo een betekenis moet hebben vind ik dit wel een erg mooie..

Deze vind ik erg mooi om de tekst.. Niet deze tekst, maar het lettertype.. Ook vind ik de plek erg mooi..

En dan als laatste de veer.. Ik vind het echt een mooie tattoo.. Maar in mijn ogen niet echt 1 met een betekenis.. Maar de plek vind ik weer erg mooi.. Al zou ik iets kleiner leuker vinden..

Wat mijn tattoo’s ooit gaan worden? Een hartje op mijn heup net boven mijn broekrand *als je een lage broek draagt* en de ander de tekst believe op mijn pols.. Het hartje staat voor liefde.. Deze tattoo wil ik echt al vanaf mijn 15e.. Deze staat niet voor de liefde die mensen mij hebben gegeven, maar voor de liefde die ik mezelf gegeven heb, en gebruikt heb om uit de put te komen.. Het woord believe staat voor het geloven.. Het geloven in iets, in mezelf, in God, geloven dat als ik iets wil het ook kan.. En waarom op m’n pols? Zo kan ik het altijd zien, zo word ik er altijd aan herinnert dat ik het kan, als ik er maar in geloof en dat er altijd iemand is waar in ik kan geloven..

Wat vinden jullie van Tattoo’s? En zouden jullie er zelf ook een willen of heb je er al een?

Xox

15 Reacties to “Tattoo?”

  1. Pretty Beauty Land 19 mei 2011 bij 22:44 #

    ik vind een tatoeage erg mooi er moet wel een mooie betekenis achter zitten. Anders zou ik ‘m nooit laten zetten

  2. Priscilla 20 mei 2011 bij 06:05 #

    Ik wil ook al heel lang heel graag een tatoeage.. maar ik heb geen flauw idee wat of waar!

  3. maccia 20 mei 2011 bij 13:20 #

    ik vind ze soms wel mooi en de twee die jij beschrijft lijken me ook wel mooi en toch blijft het voor mij voorlopig bij kijken!

  4. sofie 20 mei 2011 bij 17:25 #

    ik heb wel zo’n beetje hetzelfde, ik zou graag zo’n klein hartje of zo op mijn enkel willen, maar denk niet dat ik het ooit durf!
    x

  5. beautyforgirls 20 mei 2011 bij 20:07 #

    Die derde is echt heel mooi. Ik vind het mooi om te zien, maar zelf durf ik het niet. Ik vind het een beetje zonde.
    Liefs, xxx

  6. petra 21 mei 2011 bij 07:43 #

    Superleuk de tattoo’s die je zou willen.

    Ik heb een tattoo op mijn pols. Ik was eigelijk nooit echt voor tattoo’s maar zoals je zegt iets subtiel en met een betekenis vind ik helemaal kunnen.
    De naam van mijn zoontje staat op mijn pols, het is klein en subtiel en ik vind het inderdaad superleuk dat ik er vaak naar kan kijken!!

  7. Loeder 24 mei 2011 bij 10:35 #

    die twee vind ik erg mooi!❤

  8. Tara - KittehsCupcakes 24 mei 2011 bij 21:56 #

    Ik wil er ook graag 1 hebben, maar ben er al heel lang over aan het nadenken omdat ik er helemaal zeker van wil zijn. Ik zou ze op mijn lichaam plaatsen waar je ze niet kunt zien, dus niet op mijn armen, nek, hals, of waar je het ziet als ik iets strapless ofzo draag. Ivm dat ik niet weet wat voor baan ik krijg en mensen toch judgen + het heeft grote betekenissen voor mijzelf. Ik heb al 1 tattoo, in mijn mond(onderlip) een hartje, samen met mijn zussen en 2 nichtjes, wij hebben een sterke band en onze liefde komt van binnenuit.

  9. Sacha 28 mei 2011 bij 18:44 #

    Ik vind een kleinere tatoeage met betekenis vaak wel erg mooi

  10. kirsten 30 november 2011 bij 20:51 #

    best grappig ik kijk nu voor het eerst op jouwn site en complimenten je vermaakt me vindt leuk om te lezen en dingetjes wat je allemaal koopt maar de tatoeage met de paardenbloem die vogels uitvliegen heb ik ook een keer op google gezien, en dat is mooi. maar ik wil graag eentje op mijn schouderblad een uitgeblazen paardenbloem maar dan vliegen er vlinders weg.:$
    xxx

  11. fran. 7 januari 2012 bij 20:31 #

    ik wil wel een tattoo en ik zou ‘m het liefst op mijn pols willen, maar dan krijg je misschien wel problemen met werk vinden. Daarom dat ik het nog niet zeker weet.

  12. Elke Clinckemaillie 7 juli 2012 bij 16:55 #

    Kan iemand me zeggen welk lettertype de tekst op foto 3 is? Naar zo’n lettertype ben ik opzoek

  13. Robin van Geijn 22 augustus 2012 bij 12:37 #

    Welk lettertype heeft de tattoo met die vogeltjes??

  14. brittutca 4 november 2012 bij 21:56 #

    ik heb zelf geen tattoo, maar ben druk bezig met zoeken. vriendin van me heeft een hele mooie gezet, een rosenkrans om dr enkel met kruisje op dr voet. ik ga zelf de paardenbloem met zwaluw laten zetten. de plek weet ik nog niet. paardenbloem staat voor mijn oom die is overleden en zwaluw voor vrijheid vertrouwen en doorzettingvermogen!

  15. Simone 22 januari 2013 bij 16:06 #

    Ik wil later ook graag een tattoo, een wat vogeltjes op m’n schouder of pols. Maarja, net als jou heb ook ik daar de ballen niet voor..

Geef een reactie

