Kruidvat Hair Repair

16 Mei

Ik ben iemand met niet zulk handig haar. Heb het erg dun en mijn haar is erg kwetsbaar. Verder verf ik het nog best geregeld. Mijn kapper kwam met het nieuws dat ik maar eens een masker moest gaan gebruiken en deed er 1 in mijn haar bij mijn laatste verf beurt.. Daarna was mijn haar zo fijn dat ik ook maar eens op zoek ging naar een masker.. Niet een mega dure van de kapper maar gewoon een goedkope van de kruidvat. Mijn oog viel op deze en aangezien ik een nooob ben in haarmaskers nam ik hem mee.

Om alleen het potje zal je dit haarmasker al meenemen.. Een lekker knalkeurtje, wat lekker opvalt in de douche tussen alle andere producten.. verder is het formaat ook best handig.. Niet te groot maar ook niet te klein..

Het enige nadeel *wat eigenlijk ook een voordeel is* is het dekselachtige dingetje wat onder het deksel zit.. Ik vind het een beetje irritant.. Vraag me altijd af waar ik het neermoet leggen en hoe ik het er weer op moet doen als ik het masker eruit heb gehaald.. Het voordeel eraan is, dat wanneer je het pottie openmaakt er niet direct water inkomt..

De substantie van dit masker is echt fijn.. Het is niet te dik en niet te dun.. Het is best stevig en het glijd dus niet van je vingers wanneer je het uit het potje haalt. Verder smeert het ook fijn uit in je haar, en ben je niet veel nodig..

De werking van dit product vind ik ook goed.. Ik gebruik het 1 keer in de week en merk nadat ik het gebruik heb dat m’n haar fijner en gezonder aanvoelt.. De eerste keer dat ik heb gebruikte spoelde ik het na minder dan 5 minuten uit.. Bij deze keer voelde m’n haar niet veel anders dan normaal na een wasbeurt.. Op de verpakking staat dat je het circa 10 minuten moet laten intrekken.. Nadat ik dit gedaan had voelde m’n haar veel beter.. Dus ik spoel het nu niet zo snel meer uit, maar laat het lekker intrekken..

De prijs van dit product weet ik eigenlijk niet meer.. Maar hij is te koop bij de Kruidvat voor een fijn prijsje..

Wat voor een haar masker gebruiken jullie?

Xox

5 Reacties to “Kruidvat Hair Repair”

  1. Inge 16 mei 2011 bij 20:13 #

    Ik heb dit masker ook gehad erg fijn!

  2. beautyforgirls 17 mei 2011 bij 12:17 #

    Ik heb ook heel dun haar. Ik gebruik het masker van garnier.
    Liefs, xxxx

  3. Marieke 17 mei 2011 bij 12:46 #

    Klinkt fijn, ik moet ook maar weer eens een masker kopen!

  4. lies 8 juni 2011 bij 14:04 #

    Hee je hebt van dit zelfde merk ook een spray! hair repair anti klit spray! werkt bij mij heel goed! zorgt voor ontwarring maar het helpt ook haarbreuk te verminderen en het te beschermen tegen gespleten haarpunten. daarnaast hebben ze een pro-vitamine B5 er bij gedaan voor glanzend haar. Naja het werkt bij mij goed! kan op droog en nat haar! na gebruik heb ik lekker zacht haar en ziet het er gezond uit. Ik ga het masker ook maar eens proberen!

  5. fennn 19 juni 2011 bij 15:26 #

    Hoe duur dan?

Geef een reactie

