Catrice Enter Wonderland Metallic Eyeliner

9 Mei

Vorige week lagen de nieuwe collectie’s van essence en catrice weer in de schappen. Natuurlijk moest ik even een kijkje nemen en natuurlijk wat meenemen. Zo kocht ik uit de catrice collecie; Enter Wonderland een eyeliner. En wel nr 01 miracle clouds. Eigenlijk gebruik ik bijna nooit eyeliners, maar smeer ik gewoon wat oogschaduw op m’n oog. Oke dat is wat dom gezegt. Maar ik ben wel van de opvallende kleurtjes, en eyeliners zijn vaak toch wel wat donkerder. Deze kleur moest ik alleen wel hebben. Een mooie metalic kleur, en wel blauw. Ik draag aardig vaak iets blauws, dus een ideale kleur.

Oke op naar de pics:

Allereerst de verpakking. Die vlindertjes vind ik zo niét leuk! Maar aan de andere kant heeft het ook wel iets. Verder vind ik kleine verpakkingen altijd wel handig. Lekker makkelijk als je uit gaat, of op vakantie ofzo.

En dan de kleur. Ik vind het echt een leuk kleurtje, de glinsters er in hebben wel wat, maar vallen niet te veel op! Ik hou der van. Verder ben ik écht een snob in het aanbrengen met deze kwastjes.. Maar gelukkig bestaat het zinnetje, geduld is een schone zaak..

Verder hoef ik het over de prijs niet te hebben, iedereen weet wel wat catrice kost *en stiekem heb ik het bonnetje weggegooid, haha*

Hebben jullie al iets uit de Enter Wonderland collectie? En wat vinden jullie van deze collectie?

Xox

Eén reactie to “Catrice Enter Wonderland Metallic Eyeliner”

  1. beautyforgirls 10 mei 2011 bij 18:13 #

    Wat een leuk kleurtje. Lekker shiny.
    Ik heb de nepwimpers gekocht. Ik vind ze zo mooi.
    En 2 lipgloss! Roodachtig en Roze.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

