Verslag Elf Fantasy Fair Haarzuilens

8 Mei

Oké, het is al wel eventjes geleden, maar ik wil jullie toch nog eventjes mijn verslagje geven van de EFF in Haarzuilens. Het was echt een super leuk dagje en heb me ontzettend vermaakt! De groep was leuk, het was lekker weer en er waren weer prachige kostuums!

Maaar ik zal even bij het begin beginnen.. Rond 9 uur vertrokken wij in Zwolle, hoppa zo in een keer door naar Haarzuilens. In het weiland geparkeerd en ons allemaal omgekleed plus gesminkt.. Dit was bij mij nogal een werk, aangezien het allemaal wel dekkend moest zijn.. 

Daarna naar de ingang gelopen en daar stonden nog 2 vrienden van ons te wachten. En zo zette we de eerste stappen in de kasteeltuinen. Naar wat gesnuffel in kraampjes en wat foto’s maar eens op ons luie gat gaan zitten en wat gedronken en gegeten. Daarna weer verder gelopen en weer kraampjes en mensen gekeken.

Eigenlijk doe je de hele dag niets anders als mensen + kostuums kijken! Echt geweldig hoe sommige mensen er uitzien en wat voor een prachige kostuums ze hebben! Nadat we het halve terrein waren over geweest zijn we even bij vrienden van mij gaan kijken. Zij zitten in een larp groep en demonstreerden daar wat dingen. Even gezellig gekletst en weer verder gelopen.

Aan het eind van de middag nog weer even wat gedronken en daarna zijn we gesplits in 3 groepen. 1 persoon ging we terug na huis met de bus. 2 naar de andere kant van het land, en wij (4 man/vrouw) zijn weer terug naar Zwolle gegaan. Eerst bij de auto maar eens kostuums uitgetrokken en een beetje de smink eraf gehaald en daarna in de auto. Bij zwolle aangekomen eerst nog even als afsluiter bij de Mac gegeten.

Het was echt een super geslaagde dag en verheug me al weer op de volgende fair!

Enn dan nu even wat piccs. De genen waar geen naam onderstaan zijn door een vriend van mij gemaakt, bij de rest staat er een link naar een site.

Gemaakt door rooie gitaartje

Gemaakt door Sigfried Jardel.

Gemaakt door Rebelicious. Hier heb ik ontzettend gave badeendjes oorbellen gekocht die je in mijn collectieve shoplog kon zien.

Nou dat was dus mijn dagje EFF. Ben jij ook geweest en zo ja hoe vond jij het?

Xox

Eén reactie to “Verslag Elf Fantasy Fair Haarzuilens”

  1. beautyforgirls 8 mei 2011 bij 19:54 #

    Wat leuk! Mooie en leuke foto’s ook.
    Je lijkt op de foto’s bijna sprekend op het vrijheidsbeeld.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

