Collectieve shoplog

28 Apr

Aangezien ik zo ongeveer een maand niets normaals gepost heb, vandaag een collectieve shoplog. Dit is van een aantal keren shopen en zo ongeveer over heel maart en april, ghehe!

Allereerst het shirt uit de nieuwe protest collectie. Dit is dan wel een andere kleur, maar deze vond ik zo leuk!!

En dan een ander shirt van protest. Ik ben echt verslaafd aan dit kleurtje. Dit shirt kocht ik in Maastricht, toen ik een paar nachies weg was. Dit was overgens ook mijn enige aankoop was.

Dan dit Jack van Hummel. Deze was in de aanbieding bij de intersport. Heerlijk goedkoop is het daar altijd in de aanbieding.. En zoals ik net al zei ik ben echt verslaafd aan dit kleurtje! En dit is ook zo’n fijn vest! Heerlijk!

Dit vest kocht ik bij de Sting, Ik hou van geel! Ook deze was afgeprijst, van € 45,-  naar € 25,-  naar € 15,-. Jullie snappen nu wel dat ik dit vest dus gewoon niet kon laten liggen! haha!

Dan heb ik nog even de kruitvat leeggekocht. Nee valt mee. Ik kocht een cremaspoeling van nivea voor blond haar. De nieuwe versie van de Body butter uit de Body Fruit lijn van de kruitvat, 2 lakjes van catrice, welke weet ik alleen momenteel niet. En dan als laatste nog een blikkie vasaline. Deze gebruik echt bijna nooit en heb ik standaart nu in m’n tas zitten aangezien mijn lippen het mooie weer niet zo fijn vinden..

En toen op naar de Terstal. Hier kocht ik even 4 leggings. Een grijze, witte, zwarte en een blauwe. Op het werk word het best wel warm en hebben we geen arco, maar we moeten er wel netjes bijlopen. Wat dus betekend, nette rokjes die niet te kort zijn, met een legging eronder!

Dan komen we aan bij de schoenen. Deze slippers zijn van roxy en kocht ik uiteraard ook in de uitverkoop, deze zijn uit de collectie van vorig zomer. Toen vond ik ze al leuk, alleen ga ik geen € 30,- voor een paar slippers betalen. Nu waren ze voor het halve geld en vond ik ze wel de moeite waard!

Dan de aanwinst die ik al heel lang wou, maar nooit kon vinden. Blauwe vans! Het zijn wel een beetje zomer schoenen, en die had ik nog niet van vans. Ik had alleen de lompe modellen die elk weer aankunnen. Deze kunnen dan ben ik bang niet.

En dan deze sandale, maar eigenlijk hou ik helemal niet van sandalen! Maar voor dit geld het zelfde als de leggings handig straks voor werken. Lekker open schoenen aan.

En dan als laatste; de aanwinst van de eeuw! Badeendoorbellen! Deze kwam ik tegen op de Elf Fantasy Fair en moest ik gewoon kopen! Waarschijnlijk zal k ze niet dragen, maar in m’n verzameling passen ze goed!

Nou dit waren dan al mijn aankopen! Zitten niet echt zomerse dingen bij, maar ik heb gewoon al te veel hempjes, dat ik dat niet meer mag kopen van mezelf, haha!

Wat vinden jullie ervan?

Xox

4 Reacties to “Collectieve shoplog”

  1. Marjolein 29 april 2011 bij 00:50 #

    Wat een leuke dingen! Ik vind dat eerste shirtje echt heel tof!

  2. Maccia 29 april 2011 bij 08:00 #

    Ik vind die sandalen eigenlijk toch wel leuk!

  3. sofie 29 april 2011 bij 15:23 #

    mooie bloesjes! en die vans vind ik prachtig, heb ze zelf ook nog gepast😉 helaas mocht ik ze niet kopen omdat ze niet stevig genoeg waren, jammer!
    x

  4. Marieke 5 mei 2011 bij 08:37 #

    Leuke dingen😀

Geef een reactie

