Personal; Eerste weken weer werken

23 Apr

Nouu daar ben ik dan eindelijk weer naar ongeveer 2 weken! Jullie zullen je wel afgevraagt hebben waar ik was. Maar ik was gewoon te moe om ook maar eventjes te surfen op het internet! Jullie zulen jue nu afvragen; Hoezo dat? je ben toch niet ziek? Neee ik ben niet ziek! Ik ben weer aan het werk, en dat is best zwaar als je 3 maand thuis gezeten hebt. Ik ben de laatste 2 weken weer volledig aan de bak geweest. Vorige week werd ik ingewerkt en mocht ik dus elke dag van 9 tot 6 werken. Ook had ik nog eventjes mijn eerste les op de fotovak school. Wat dus inhoud huiswerk maken en boeken lezen. Deze week ook veel aan de bak geweest. Zo had ik mijn eerste examen voor mijn bloemisten opleiding *die ik helemaal goed gemaakt heb!*, ben ik naar de Elf Fantasy Fair geweest en mocht ik weer lekker werken. Al met al dus geen tijd om leuke verhaaltjes te schrijven en er fotootjes bij te maken! Maaar ik vind dat daar nu verandering in gaat komen! Ik heb der weer zin in, en heb wat leuke dingetjes waar ik over wil schrijven.. Zo zullen jullie mijn beleving van de Fair, een shoplog en een aantal riviews voorbij zien komen!

Verder mijn excusses naar jullie, aangezien ik jullie blogs dus ook niet bezocht hebt! Dit ga ik natuurlijk ook weer volop doen!

En nu ga ik nog eventjes lekker genieten van het mooie zonnetje! Ik zeg tot snel en een fijn Paasweekeind!

Xox

5 Reacties to “Personal; Eerste weken weer werken”

  1. Maccia 23 april 2011 bij 20:14 #

    Vrolijk pasen! Klinkt als een hectische periode, maar dat bloemisten examen heb je mooi op zak🙂

  2. sofie 24 april 2011 bij 15:34 #

    wow, je hebt het precies wel erg druk gehad! maar toch wel super dat je die baan hebt! en oh ja, voor jou ook vrolijk pasen!!
    x

  3. Kalypso 24 april 2011 bij 20:10 #

    Wauw, de eerste paar weken vallen ook zwaar. Drukdrukdruk. Maar wel onwijs leuk dat je nu een baan hebt. jij ook vrolijk pasen.
    Liefs, xxx

  4. Angelique 27 april 2011 bij 20:44 #

    Klinkt als een drukke periode, welcome back!

  5. Tatjana 28 april 2011 bij 09:26 #

    Welcome back!😀

Geef een reactie

