DIY; Canvasdoek gepimpt..

5 Apr

Afgelopen week kwam ik 2 canvas doeken (hele kleinen) tegen op mijn kamer. Nu zaten er nog foto’s op, maar die waren zo oud dat ik het tijd vond voor wat nieuws. Zo heb ik om beide lijsten stof heengedaan en er bandjes omgezet zodat je er wat tussen kunt doen.

En dit is het resultaat geworden. Ik heb alleen foto’s van na tijd, ik was zo in m’n sas dat ik geen bevore en tijdens foto’s heb gemaakt!

De 1e met 2 bandjes voor wat kleine kaartjes of foto’s.

En de 2e met 1 bandje. Voor een wat groter foto of kaart.

En de achterkant. Ik heb alles met een tekker vast geniet. De lapjes die uitsteken heb ik later nog afgeknipt.

Wat vinden jullie van het resultaat?

Xox

4 Reacties to “DIY; Canvasdoek gepimpt..”

  1. sofie 5 april 2011 bij 17:24 #

    leuk gedaan!
    x

  2. Kalypso 5 april 2011 bij 17:40 #

    Jij bent ook zo creatief. Heel leuk gedaan.
    Bedankt voor de tip.
    Liefs, xxxx

  3. Maccia 5 april 2011 bij 18:56 #

    slim bedacht!

  4. Ashley 6 april 2011 bij 11:25 #

    Hee! mooie site, zou je ook eens op die van mij willen kijken? x Ashley

Geef een reactie

