Personal; Eventjes weggeweest..

30 Mrt

Jaaa ik ben een aantal daagjes weggeweest.. Nouja aantal daagjes.. 1 nacht en 2 dagen.. Ik moest even er tussen uit en even lekker niets aan m’n hooft hebben.. Dus ik ben maandagochtend in de auto gestapt, heb 2 en een half uur gereden, en ben daarna uitgestapt in het beloofde land! T beloofde land? Jaaa het beloofde land.. Haha nu zullen jullie wel denken okee? lang niet wijs.. maar als je der geweest bent denk je, ja het beloofde land. Ik heb het dus over Zuid-Limburg.. Ik ben echt verliefd op die plek. Heerlijk voel ik me daar! Het maakt niet uit wat voorn weer het is; sneeuw, regen of zon ik voel me er fijn!

Wat ik allemaal heb gedaan? Maandag bij aankomt eerst even een rondje gelopen.. De dieren even gedag gezegt en een rondje door de stal gelopen. Daarna m’n tentje opgezet en gemeld dat ik er was. Daarna even boodschappies gedaan en even bij de Americaanse begraafplaats geweest in Margraten. Terug op de camping heb ik lekker in de zon gezeten en heerlijk gekletst met mister x.. Was heerlijk gezellig! savonds lekker soepje gemaakt en vroeg de tent in. Het was echt onwijs kouud!! De volgende dag lekker lang in de tent blijven liggen en daarna naar Maastricht gegaan. Op de terug weg een beetje rondgetoerd en daarna weer heerlijk op de camping in de zon gezeten! Verder heb ik nog 1 hele grote vriend gemaakt, namelijk de camping hond! Elke keer weer komt die enhousiast naar me toe, maar nog nooit zo als deze keer. Hij heeft heerlijk de hele middag bij me gezeten.. Savonds ben ik rond 9 uur vertrokken richting huis en daarna heb ik heerlijk thuis in me eigen bedje geslapen! Heerlijk een warm bed!

Oke deze foto is van afgelopen zomer, maar hier is die dan de lieve Mickey, is het geeen schatje?

Nou dat was dus even weer een persoonlijke update! Like it or?

Xox

5 Reacties to “Personal; Eventjes weggeweest..”

  1. Kalypso 30 maart 2011 bij 21:28 #

    Welkom terug. Wat een lieve hond❤
    Liefs, xxxx

  2. Angelique 31 maart 2011 bij 10:28 #

    Heerlijk om er even tussenuit te gaan!

  3. sofie 2 april 2011 bij 09:00 #

    ah heerlijk, klinkt als een zalige vakantie! ik moet nog één weekje wachten en dan heb ik ook eindelijk vrij! en dan ga ik met mijn ouders naar Berlijn, heb daar ook nog best zin in😉
    x

  4. Pretty Beauty Land 2 april 2011 bij 12:44 #

    heerlijk toch eventjes een paar daagjes weg!

  5. Una 15 april 2011 bij 12:07 #

    i love the landscape picture! it’s so beautiful!!

Geef een reactie

