My outfit; Kom maar op met het mooie weer

24 Mrt

Vandaag weer eens een outfit.. Dit keer wat vrolijker.. Of vrolijker? Wat frissere kleurtjes, dan de standaart spijkerbroek, haha! M’n H&M bestelling had ik binnen, dus het vestje heb ik direct aangedaan. Het colbertje heb ik weer terug gedaan, vond ik toch niet zo leuk..

Wat droeg ik:
* Vest – H&M
* Shirt – The Sting
* Broek – Only
* Riem – Okay
* Horloge – Hema

Verder droeg ik m’n grijze all stars, maar binnen heb ik nooit schoenen aan, dus vandaar mijn mooie sokken.. Haha

Wat vinden jullie van deze outfit?

Xox

5 Reacties to “My outfit; Kom maar op met het mooie weer”

  1. Kalypso 24 maart 2011 bij 17:46 #

    Laat de zon maar lekker schijnen. het is heerlijk weer.
    Leuke outfit.
    Liefs, xxx

  2. Angelique 24 maart 2011 bij 18:00 #

    Mooi🙂 Kom maar op met die zon

  3. sofie 24 maart 2011 bij 18:24 #

    leuke outfit, vind de kleur van je vestje erg mooi!
    x

  4. Anne 25 maart 2011 bij 17:14 #

    oeeh leeuke outfit.❤.

  5. Judith 25 maart 2011 bij 21:44 #

    Leuke outfit!🙂

Geef een reactie

