Favo Bikini’s

21 Mrt

Aangezien de lente officieel begonnen is, vond ik het wel leuk om mijn favoriete bikini’s te showen! Ik ben niet iemand die 20 bikini’s gaat kopen per zomer. Meestel doe ik 2 zomers met 1 bikini, maar ik koop altijd duurdere bikini’s. Ik ga ook nooit op de H&M site bij de bikini’s kijken. Ik vind ze persoonlijke niet de moeite waard. Vriendinnen van me kochten vaak bikini’s bij de H&M en naar een aantal keer zwemmen en vaak van de glijbaan gaan konden die de prullebak al weer in. Dit door alle slijtage. Hierdoor heb ik dus besloten wat duurdere bikini’s te kopen. Zo heb ik een goeie bikini, die vaak ook beter zitten. (ik heb een kleine cubmaat en de maten bij de duurdere merken zitten vaak beter). Dus de laatste jaren heb ik een duurdere bikini gehad. Dit jaar ga ik geen nieuwe kopen, maaar ga ik jullie wel mijn favorieten laten zien.

Genoeg gezeur, op naar de foto’s;

Aller eerst deze van Brunotti. Deze is er in nog 2 andere kleuren. Ik vind deze erg leuk, vooral ook de kleurtjes! lekker zomers!

Deze is van O’neil. Op deze kleurtjes ben ik verliefd! Echt leuk vind ik deze!

Deze bikini past echt bij mij. Ik ben iemand die erg veel zwart draagt in combi met velle kleurtjes! Deze is ook van O’neil

Deze kleurtjes vind ik zo leuk, ondanks dat ik het broekje niet echt bij het topje vind passen! Deze is te koop bij Protest

Oke als ik nog geen bikini had, had ik deze gekocht. Deze vind ik echt heel leuk! Ik hou wel van dit soort kleurtjes! En deze is ook nog eens van mijn favoriete merk; Protest!

Wat vinden jullie van deze bikini’s? En kopen jullie ook liever één duurdere dan 5 goedkopen?

Xox

6 Reacties to “Favo Bikini’s”

  1. Kalypso 21 maart 2011 bij 22:15 #

    Die 2de en die laatste is leuk.
    Lekker kleurrijk.
    liefs, xxx

  2. Dewi 21 maart 2011 bij 22:53 #

    leuke bikini’s! ik vind ’t heerlijk dat het weer eindelijk warmer is!😀

  3. Maccia 22 maart 2011 bij 13:53 #

    die laatste bikini vind ik heel erg leuk

  4. sofie 22 maart 2011 bij 16:18 #

    mooie kleurtjes! maar om eerlijk te zijn ben ik toch net ietsje meer voor een bandeaubikini😉
    x

  5. Marieke 22 maart 2011 bij 20:43 #

    Vrolijke bikini’s, maar niet helemaal mijn stijl. Andersom zal dat hetzelfde zijn haha🙂

  6. Judith 22 maart 2011 bij 21:14 #

    Ik koop liever 5 goedkopen dan 1 duurdere🙂 Oké, nee eigenlijk liever 1 dure en drie goedkope🙂 ik vind het gewoon veel leuker om te kiezen welke bikini ik aan kan doen (die bijvoorbeeld matcht bij mijn handdoek of zonnebril ofzo) dan me verplicht aan één bikini moeten aanpassen, haha🙂

Geef een reactie

