Let’s begin for the EFF

18 Mrt

Over een maandje is het alweer zo ver, De welbekende Elf Fantasy Fair te Haarzuilens! Dat ik hier graag heen ga is inmiddels wel bekend! Dit jaar ga ik met een aantal vrienden plus vriendinnen. We gaan op de zondag en gaan er weer een mooie dag van maken. Vandaag heb ik de eerste inkopen gedaan. De stof en het garen is binnen. Verder moet ik met m’n opa nog even de hobbyschuur van hem in, om wat van hout te maken en wat schilder activiteiten te doen.. Maaar dat komt vast allemaal goed!

Dit jaar wil ik als het Vrijheidsbeeld gaan. Is weer eens wat anders als de standaard elf of ridder. Hoe ik er op kwam; geen idee? maar ik weet wel dat als het allemaal goed gaat met m’n kostuum het vast heeel tof word! Dus ik mag nog even aan de bak, maar dat heb ik er wel voor over!

Zijn er nog mensen die dit jaar ook naar de fair gaan? Zo ja op welke dag ga je?

Xox

7 Reacties to “Let’s begin for the EFF”

  1. Kalypso 18 maart 2011 bij 18:45 #

    Ik ga niet, maar ik wens je heel veel plezier.
    Liefs, xxx

  2. sannewierda 18 maart 2011 bij 19:19 #

    Aaaah, wat leuk! Ik woon in Haarzuilens en zie altijd heel veel mensen voorbij lopen.😉 Dus als ik een vrijheidsbeeld zie, zal ik ‘hoi’ zeggen.😛

  3. Pretty Beauty Land 18 maart 2011 bij 20:37 #

    ik ga niet, maar veel plezier!

  4. Judith 19 maart 2011 bij 13:14 #

    Veel plezier!

  5. petra 20 maart 2011 bij 15:07 #

    Oh leuk!! Ben wel benieuwd hoe het er gaat uitzien🙂

  6. Judith 21 maart 2011 bij 17:10 #

    Have fun!

Geef een reactie

