Nieuwe Sjaals

17 Mrt

Dat ik een grote verslaving heb aan sjaals hebben jullie al een keer kunnen zien *klik*. Afgelopen week kwam een goeie vriend van me weer van 9 weken in Peru. Ik had hem gevraagt, mocht die nog een plekkie in z’n koffer over hebben, als die dan een sjaal voor me mee wou nemen. En zo gebeurde het. Ik ging op de dag dat die weer thuis kwam savonds een bakkie bij hem doen. Meneer ging naar boven en kwam met een tasje aan. Kijk deze zijn voor jou! Wat zat er in? 2 sjaals! Ik natuurlijk helemaal blij!

Dus aanschouw mijn 2 nieuwe aanwinsten;

Beide sjaals zijn aan de ene kant heel fel en aan de andere kant iets minder fel. Je kan ze dus op 2 manieren om doen. Op de foto’s kun je het verschil wel zien.

Ik ben echt super blij met deze aanwinsten en ga ze zeker weten heeel vaak dragen!

Wat vinden jullie van dit soort sjaals?

Xox

Pssst: bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige artikel!

2 Reacties to “Nieuwe Sjaals”

  1. Kalypso 17 maart 2011 bij 20:13 #

    Die eerste is heel leuk. I love them
    Liefs, xxx

  2. sofie 18 maart 2011 bij 17:25 #

    prachtige sjaals, vind de kleuren echt leuk!
    x

Geef een reactie

