Persoonlijk; Life Is Kanda Blurry Right Now….

14 Mrt

Bron

Okee, beetje deprimerende titel, maaaaar ik moet het gewoon even kwijt.. Als je het niet leuk vind om te lezen; Klik dan maar op het rode [x] rechts boven in je scherm.. Haha! Vind je het wel leuk om te lezen, welkom in mijn wereld, haha!

De meesten van jullie weten wel, dat ik sinds januari werkeloos bent. Ik sta ingeschreven bij het UWV Werkbedrijf, en heb een sollicitatie plicht van 2 keer per week.. Hier hou ik mij natuurlijk keurig aan, maar het is zwaar deprimerend als je afgewezen word.. Afgelopen weken een aantal sollicitatiegesprekken gehad, en een aantal keer proefgedraaid.. 1 keer afgewezen, en 1 keer beetje afgepoeierd.. Morgen mag ik weer proefdraaien.. Best wel spannend dus, maar ook wel raar.. Wat als ik weer niet aangenomen word, of wat als ik het toch niet zo leuk vind als ik dacht dat het zou zijn.. Het is gewoon verrot..

Het word nog verrotter wanneer je hobby, waar je altijd veel lol en plezier in hebt, tegen je gaat keren.. Het geen wat me al vanaf m’n jonge jaartjes intresseerde is niet leuk meer, onderling is het niet leuk en ik vind het gewoon niet leuk meer. Niet om de dingen die we doen, maar de gezelligheid is er gewoon af.. Wat ik ook wel erg belangrijk vind bij een hobby..

Zoals je kunt lezen is het een grote puinhoop in mijn leven.. Of nouja een grote? Van het een op het andere moment kan ik van een vrolijk meisje in een saggie muts veranderen.. Heel leuk, NOT..  Een grote emotionle bende dus.. Gelukkig heb ik allemaal lieve mensen die me aan horen en me weer aan het lachen maken, en gelukkig heb een ik hele lieve jongen die me steunt.. Dus ik ga weer vrolijk verder met waar ik mee bezig ben.. Ookal zal het nog wel gaan tegen vallen of moeilijk zijn..

Iemand nog tips voor een oppepper..? Enn natuurlijk bedankt voor het aanhoren van mijn verhaaltje..

Xox

5 Reacties to “Persoonlijk; Life Is Kanda Blurry Right Now….”

  1. Kalypso 14 maart 2011 bij 20:52 #

    Dat is zo frusteren. Werk vinden is de laatste tijd zo lastig. Heel veel succes morgen. Sterkte met alles. Ik denk dat je gewoon even in een dipje zit.
    Liefs, xxx

  2. Sisier 16 maart 2011 bij 23:07 #

    ah vervelend zeg, sterkte

  3. Tatjana 17 maart 2011 bij 13:32 #

    Sterkte met alles!

  4. Angelique 17 maart 2011 bij 18:16 #

    Wat ontzettend balen is dit zeg! Maar wat knap dat je desondanks toch alles doet! Afgewezen worden is inderdaad niet leuk en ook helemaal niet goed voor je humeur, maar probeer ook te genieten van de dingen die je wel hebt. Je kunt het ook zo zien; het kan nu alleen maar beter worden😉

  5. Judith 17 maart 2011 bij 19:44 #

    Veel sterkte met alles!

Geef een reactie

