Nieuwe Protest Collectie

10 Mrt

Dat ik een kleine Protest verslaving heb, hoef ik jullie niet meer te vertellen. Wat ik jullie wel ga vertellen is dat er vanaf vorige week weer een nieuwe collectie in de winkels ligt. Vandaag dus mijn favorieten op een rij. Ik wil toch minimaal een aantal dingen scoren, en ga dus ook binnenkort eens even een Protest store bij langs.

Hier dan mijn favorieten; *alle plaatjes komen van protestshop.nl *

Relaunch Jacket € 69,99. Behoorlijk prijzig, maar wel super blits.

Allegria t-shirt € 27,99. Dit shirt wil ik eigenlijk gewoon scoren, ondanks dat ik helemaal geen type ben om witte shirt te dragen. Deze moet ik hebben!

Batwomen shirt € 27,99. Tja bij deze weet ik het niet zo goed.. Vind hem super leuk, maar wel wat soft.

WEM longsleeve € 44,95. Van dit shirt hou ik echt! Ik ben wel iemand die veel zwart draagt en deze is lekker voor een lekkere zomeravond.

Nonsence Long sweater € 69,95. Aan dit soort vesten ben ik verslaafd, alleen beetje jammer van het prijskaartje.

Painkiller Hoody € 59,95. Ik hou van Hoody’s. Heerlijk om in weg te kruipen! Ook deze kleuren vind ik super leuk!

Prisk Short € 49,99. Tja dit snapt iedereen toch wel? Heerlijk zo’n broek, netjes, maar niet truttig.

Pitstone Jeans € 69,95. Oke van dit soort broeken hou ik. Lekker Bagy!

Lanton Bikini € 34,95. Deze bikini vind ik echt leuk. Helaas ben ik niet gezegd met een makkelijke cubmaat, dus ik ga dit jaar maar niet bikinie’s passen, word ik in iedergeval ook niet gefrustreerd.

Harting boardshort € 44,95. Deze vind ik zoooo leuk! Ik hou van dit soort broeken! En deze kleuren zijn helemaal geweldig!

Cabana 11 slaps  € 24,95. Slaps, ik hou ervan. Ik kan echt dag en nacht op die dingen lopen, al moet ik er de avond 4 daagse op lopen. Dit paar past ook nog eens over al bij. Lekker handig

Charing Handbag  € 49,99. Ik baal echt dat ik laatst een nieuwe tas heb gekocht. Deze is zooo leuk!!

Bale purse € 19,99. Deze portomone moet ik gewoon scoren. Love It!

Kimberley hat € 17,99. En dan als laatst deze ontzettend gave hoed. En dat voor de luttele prijs van 17,99. Deze moet van mij worden!

 

Nou een hele waslijst, maar ik vind de kleding van Protest echt leuk! Dus gegarrandeert dat ik was ga scoren van deze collectie. Wat vinden jullie van deze collectie en zouden jullie er iets van willen halen?

Xox

 

 

 

 

5 Reacties to “Nieuwe Protest Collectie”

  1. pretty beauty land 11 maart 2011 bij 13:33 #

    hmmm helaas niet helemaal mijn ding

  2. Kalypso 11 maart 2011 bij 13:43 #

    Die tas is leuk. Leuke dingen.
    Liefs, xxx

  3. Marie 11 maart 2011 bij 16:53 #

    Leuke items!
    x

  4. Angelique 11 maart 2011 bij 18:27 #

    Zitten leuke dingen bij🙂

  5. robinvalentine♥ 12 maart 2011 bij 15:15 #

    vind het niet zo bijzonder ;/

Geef een reactie

