H&M Bestelling; Alweer? Yup alweer..

8 Mrt

Oke, ik heb alweer een H&M Bestelling geplaatst. Gelukkig zijn mijn H&M bestellingen nooit zo groot, en wanneer ze dat wel zijn, gaat de helft vaak terug. Dit keer heb ik 2 dingen besteld. Een blazer *deze wil ik al zooo lang, maar nooit een leuke kunnen vinden* en een vestje. Beide zijn echt superleuk, of dat vind ik!

Dus aanschouw mijn bestelling;

Sinds kort heb ik echt iets met de kleutjes, mintgroen, en dat blauw/groenige! Echt heeerlijk zomers! Verder ben ik erg benieuwd als ze in het echt ook zo leuk zijn.. Gelukkig word het geleverd tussen de 14 en de 18e, dus lekker snel!

Trouwens er is nu een korting bij de H&M.. Namelijk 25 % korting op een artikel naar keuze. Deze actie is geldig t/m 20 maart. Wanneer je van deze kortingcode gebruik wilt maken, vul dan de code 9052 in. Het geld wel alleen bij nieuwe bestellingen die je plaatst, en niet te gebruiken bij artikelen die al korting hebben.

Zitten jullie nog te wachten op bepaalde bestellingen?

Xox

9 Reacties to “H&M Bestelling; Alweer? Yup alweer..”

  1. Judith 8 maart 2011 bij 22:27 #

    Leuke aankoopjes!

  2. Kalypso 8 maart 2011 bij 23:01 #

    Hihi, leuke aankoopjes. Ik moet ook echt het een en ander nog bestellen.
    Liefs, xxx

  3. silke 9 maart 2011 bij 07:12 #

    leuke dingen, ik had gister bijna iets besteld maar heb toch even gewacht tot dat ik naar de h&m ging dat scheelt weer de verzendkosten😉

  4. sofie 9 maart 2011 bij 10:27 #

    die blazer ziet er supermooi uit!
    x

  5. petra 9 maart 2011 bij 14:36 #

    Leuke spulletjes, die blazer is echt leuk!! Passen goed bij je spulletjes van je vorige shoplog🙂

  6. Tatjana 10 maart 2011 bij 11:48 #

    Leuke aankoopjes!
    ik heb laatst een shirtje gekocht in het mint groen!😀

  7. Marie 10 maart 2011 bij 17:20 #

    Die blazer is echt geweldig!
    x

  8. thefashionmom1973 10 maart 2011 bij 19:12 #

    leuke items, ik heg ook iets met muntgroen, heb een truitje en sjaal gekocht😉
    leuk blogje xxx

  9. Angelique 10 maart 2011 bij 19:54 #

    Leuk! Mooie kleuren ook

Geef een reactie

