Geshopt; Zomerse dingetjes..

5 Mrt

Gister ben ik eventjes met m’n mams wezen winkelen. Eigenlijk zouden we alleen even naar de xenos en de action, maar we konden het niet laten om nog even in de V&D te kijken. Hier kocht ik 2 ringen, oorbellen en een zonnebril.. Yes I know alweer een zonnebril!

Aanschouw mijn koopjes:

Zonnebril in een ontzettend stoer kleurtje. Van deze kleur ben ik in ene helemaal gek.. Deze was € 7,95

Hele toffe ring, in de vorm van een bloem. Deze was € 4,95

Een ring in de vorm van een vlinder. Echt war ik was meteen verliefd op deze ring. Beetje jammer van deze ringe is dat ze afgeven als een gek.. na een uurtje had ik al zo’n mooie groene rand op m’n vinger. Deze ring was € 3,95

En als laatst een setje oorbellen. Ik vind deze echt leuk! Ze zijn niet heel groot, maar zeker niet te klein! Deze ware € 3,95

Verder kocht ik savonds bij me op het dorp nog een topje/jurkje achtig ding, maar die heb ik niet op de foto gezet. Deze komt vast wel een keer in een Outfit.

Xox

13 Reacties to “Geshopt; Zomerse dingetjes..”

  1. silke 5 maart 2011 bij 16:03 #

    Leuke dingen ik vind vooral die bloemenring en zonnebril erg mooi!

  2. Maccia 5 maart 2011 bij 16:16 #

    leuke oorknopjes!

  3. sofie 5 maart 2011 bij 18:52 #

    die bloemenring en zonnebril zijn erg mooi!
    x

  4. Kalypso 5 maart 2011 bij 21:31 #

    Oeeeh, die ringen. i love them.
    Leuke dingen meid.
    Liefs, xxx

  5. Dewi 5 maart 2011 bij 23:00 #

    heerlijk zomers, je aankoopjes!😀

  6. Tatjana 6 maart 2011 bij 15:41 #

    Leuke aankoopjes!😀

  7. Sabine 6 maart 2011 bij 18:37 #

    Die bloemetjes ring is echt SUPER gaaf😀

  8. Lies 6 maart 2011 bij 18:48 #

    Die bloemen ring! Wat leuk🙂

  9. Inge 6 maart 2011 bij 21:01 #

    wat een leuke spulletjes!

  10. Sisier 6 maart 2011 bij 23:06 #

    de ene oorknopjes passen leuk bij je zonnebril😀

  11. Judith 6 maart 2011 bij 23:09 #

    Leuke aankoopjes!

  12. Miranda 8 maart 2011 bij 11:35 #

    leuke aankoopjes,vooral de ringen vind ik erg mooi:D

  13. Carolien 17 maart 2011 bij 20:33 #

    ilove die zonnenbril ! (;

Geef een reactie

